De NRPS hengst Highlight is vorig jaar naar Zweden verkocht en word hier het komende jaar op de HK voorgebracht. Zijn eigenaren zijn op zoek naar sportgegevens over de nakomelingen.
Alle info is welkom. Placeringen tellen hier zwaarder dan winstpunten. Foto's van Highline nakomelingen zijn ook erg welkom.
Magique
Geplaatst: 06-01-05 17:54
Highline x Saluut loopt ZZ - Zwaar met Dennis Ausma
Dat is een highline Magique, Highlight is een NRPS D pony
mustangscas
Geplaatst: 06-01-05 18:40
Zep schreef:
Die NRPSpony is ook van deze NRPShengst, of heb je het niet tegen mij?
youngster
Geplaatst: 06-01-05 19:31
Ik ken 2 nakomelingen van deze hengst.. allebei merrie's
Ik geloof dat ze allebei L2 lopen inmiddels!
Aimee
Geplaatst: 06-01-05 19:37
Zep"] Foto's van Highline nakomelingen zijn ook erg welkom. [/quote]
[quote="Zep schreef:
Volgens je originele vraag wou je dat ook hebben!
Magique
Geplaatst: 06-01-05 19:42
Zep schreef:
Foto's van Highline nakomelingen zijn ook erg welkom.
Squawk
Geplaatst: 07-01-05 15:01
Mij had je al gePB't
Maar ik rij dus momenteel met mijn Highlight nakomeling in het M2 dressuur, ik ben van de B heel snel overgegaan naar het M2. We worden bijna op elke wedstrijd wel 1e!!
En met springen doe ik nog niet aan wedstrijden mee, pas als we Z2 dressuur hebben gehaald ga ik wedstrijden springen met um.
Maar springen kan ie ook heel goed...
Venetia
Geplaatst: 07-01-05 18:15
Je hebt er waarschijnlijk niet zoveel aan, maar ik heb ook tijdelijk een Highlight gereden voor een eigenaar. Deze was slecht opgevoed en was daarom zeer moeilijk te rijden. Het was een erg koppige pony, maar ook heel mooi! Hele mooie goudglans op zijn vacht, en hij kon goed zat lopen! Een goede ruiter had het er ver mee kunnen schoppen. Dat was best bijzonder, want het dier had echt een ontzettend lelijke en slechte moeder. Die kon totaal niet lopen. Maar sportprestaties kan ik je helaas niet geven, zijn eigenaar zit er weer op en dat is geen Anky (zacht uitgedrukt )
Squawk
Geplaatst: 21-01-05 20:40
Ik heb vorige week wedstrijd gehad, mijn moder had me toen gefilmt...als k dat filmpje op de pc heb staan zal k je die wel sturen...mijn broer zou eerst meegaan om foto's te maken..maja die wou opeens niet meer
Aankomende dinsdag ga ik op een oefenwedstrijd Z1 starten en die wordt ook gefilmd dus dat filmpje kan k je dan ook wel sturen?!