Niveau(v. Lux) stond ter dekking bij de Wiemselbach en is van de site verdwenen. Hij staat ook niet onder nieuws oid. Heb ik iets gemist? Wie weet waar hij gebleven is?
Viennanova
Geplaatst: 06-01-05 08:14
Ik weet niet waar hij gebleven is, maar onze pensionhouder heeft een 2-jarige merrie van deze hengst. Bruin, geen aftekeningen, stevige tante, erg lief karakter. Kan ook leuk bewegen, beste galop.
Dank je wel. Ik ken iemand die haar merrie drachtig heeft van Niveau en toen was ie ineens foetsie.... Maar hij dekt dus nog gewoon.
jarver
Geplaatst: 07-01-05 14:19
De hengst Niveau is verkocht naar het buitenland . Zie kwpn site!!
MissHIS
Geplaatst: 07-01-05 14:50
Niveau naar buitenland De KWPN-goedgekeurde hengst Niveau (Lux Z x Calvados) is onlangs verkocht naar Italië door zijn eigenaren Dhr. Venderbosch en Stal Horn B.V..
De hengst zal voornamelijk op nationaal en internationaal niveau in de sport worden uitgebracht. Daarnaast zal Niveau voor de Italiaanse fokkerij beschikbaar zijn. Voor de Nederlandse fokkers is diepvriessperma beperkt beschikbaar.
De samenwerking tussen de Radstake en Stal Horn zal onverminderd continueren, zo zullen enkele hengsten van de familie Venderbosch aanwezig zijn op de hengstenshow van Stal Horn (3 april 2005) en zullen de hengsten van Stal Horn beschikbaar zijn via de Radstake.
Dank jullie wel, ik zal het even naar mijn vriendin mailen. Het zou leuk zijn als hij het in italie leuk gaat doen met springen. Ik ben ook erg benieuwd naar haar veulen, haar merrie is een niet al te rassige stermerrie van No Limit. Ik denk wel een passende combinatie.