de hengst Hofmeester

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tizzy

de hengst Hofmeester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 20:55

Wie weet waar de hengst hofmeester staat dit is hem Afbeelding

en dit is me pony een nakomeling ervan Afbeelding

haar moeder is een welsh pony maar ik weet niet zeker of dit de goede Hofmeester is..... als deze hengst bij van erckel staat dan is het de goede wie weet dat???? want tizzy de nakomeling ervan is mijn verzorgpony(maar je kan het bijnja mij pony noemen) ze staat op een pension stal ze is van de dochter van de baas van de pension stal linda en die is al in de 20 dus die rijdt er niet meer op maar aan die pensionstal vast zit een trainingstal en daar is marcel de baas van (een heel irri ventje) en die heeft tizzy van van erckel en toen aan linda verkocht dus die wis er wel veel van maar ja marcel die is zo irri dat niet wil zeggen wie ze moeder is na 2 dagen heeft die eindelijk gezegt wie ze vader is maar ja linda heeft hem nu 2 jaar ze is nu 4 want ze was van plan lessen er mee te gaan rijden maar ze gooien de kindjes eraf dus datw erkte niet dus nie i het mijn verzorg pony en ik kan het ook niet aan linda vragen want die zit sochtends en smidags op der werk dus dan is ze niet bij de paarden alleen savonds en dan ben ik er nie...... groetjes en hoefjes tizzy

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:48

De hengst hofmeester staat bij de HBC stal in Boyl. www.hbcstal.nl
Dit is een tuigpaardhengst. En staat dus niet bij van Erckel.
Ik heb wel met hofmeester nog wel getraint.
Jouw eerste foto komt overeen met Hofmeester. Ik denk alleen niet dat dit de vader van jouw pony is.