Is er weer LT in Den Bosch? Wie doet mee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Duveltje

Is er weer LT in Den Bosch? Wie doet mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 20:25

Weet er iemand of er net als vorig jaar weer een lichte tour rubriek is op de HK en wie er aan mee doen?

AniqueTP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 23:49

Volgens mij wel. Ik heb onderstaande op de www.kwpn.nl gezien in een nieuwsbericht.

Vrijdag 4 februari

De derde dag van de Hengstenkeuring wordt een bijzonder aantrekkelijke voor liefhebbers van dressuurpaarden. Overdag komen de dressuurgefokte hengsten in de kooi voor de tweede bezichtiging en 's avonds zal er een afwisselend programma van show en sport worden geboden rondom het KWPN dressuurpaard. Uiteraard ontbreken de finales in de diverse categorieën van de KNHS / KWPN Hengstencompetitie. Inmiddels een vast onderdeel op het programma is de Kür op muziek voor lichte tour hengsten. Zij zullen strijden om de VHO Trofee. Op dit moment zijn we druk in overleg met diverse dressuurtoppers om op deze avond in actie te komen. Het belooft als vanouds een fantastische avond te worden die niemand mag missen.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 10:30

AniqueTP schreef:
Volgens mij wel. Ik heb onderstaande op de www.kwpn.nl gezien in een nieuwsbericht.

*knip*

Uiteraard ontbreken de finales in de diverse categorieën van de KNHS / KWPN Hengstencompetitie.

hihi, ik hoop dat die NIET ontbreken! *LOL* Knipoog

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 11:48

Ragne schreef:
hihi, ik hoop dat die NIET ontbreken! *LOL* Knipoog

Das ook stom inderdaad zeg: met trots zeggen dat die ontbreken Verward . Foutje!
Haha!