c(h)ello- Quantum

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

besita

c(h)ello- Quantum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 20:40

Ik zoek alle mogelijke info en foto of nakomelingen over de holsteiner hengst cello .Is die hengst ondertussen dood of verkocht , hij staat immers niet meer op de site van het holsteiner verband.
ook info over de hengst Quantum.
thanks!!

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:22

Je hebt er twee. I en II. Over I weet ik niet zoveel, volgens mij loopt ie in de sport en is hij voor dekkingen terugetrokken. Chello II staat in Sachsen Anhalt ter dekking:
http://www.landgestuet-sachsen-anhalt.d ... hello.html
Zowel Chello als Quantum komen uit zeer goede stammen. Quantum heeft een zeer slechte test gedaan en scoorde op dressuur en rittigkeit lage scores. Dit compenseerde hij door de stam waar hij utkomt (gaat rechtstreeks terug op Dorette) Je hoort er niet zo heel veel goeds van als vererver, ondanks het feit dat hij op het laatste WK voor jonge paarden er een voorin had lopen.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 21:34

vooral chello interreseert mij maar ik weet niet of het een I of II is.ik werd gebeld voor een nu 2 jarige merrie van chello -capitol I -sable skinlift xx-figaro (de stam is denk ik niet zo bezonders(2554).is dat interessant denk je ?

piahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:22

lievenrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:57

volgens dat ze zeggen is Quantum voor het moment the coming stallion, in holstein toch, hij fokt goed en werden al enkele zonen goedgekeurd, en chello ken ik niet