Eindelijk twee ventjes in de wei!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Olevalover

Eindelijk twee ventjes in de wei!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 20:02

Vandaag om een uur of 14.30 is eindelijk het hengstveulenmaatje voor Zanzibar gekomen.. Na veel gezoek had ik eindelijk dus en reactie gekregen via kapaza.nl..
Het gaat om een KWPN tuigpaard hengstveulen van 6 maanden, dragend van de naam Freddy(Freddie??).. Hij is donkerbruin en heeft drie witte voetjes en een druipkol. Hij is heel erg aanhankelijk en lief.
De twee gaan super samen OK dan! *LOL* Freddy geeft zich meteen over als de twee hun snuiten bij elkaar steken door te gaan likken en zijn mond te openen.. Dat vind ik we jamer, want Zanzibar is al best dominant van zichzelf en dat wordt hierdoor versterkt.. maarja.
Ze lopen constant achter elkaar aan (Freddy achter Zanzibar welteverstaan) door de weide en de bak.. Freddy heeft zelfs al een paar keer gelegen en is uber relaxed onder alle veranderingen. Ze staan samen opgepropt in het schuilstalletje van hetzelfde plukje hooi te eten Lovers en dat terwijl Zanzibar nog nooit eerder een anders veulentje van dichtbij gezien heeft.. er zijn nog geen trappe gevallen nik.. Mijn lieve homo-veulentjes Haha! Knipoog
Oleva is wel een beetje jaloers, maar morgen krijgt ze wel wat meer aandacht.. het word nu wel erg aanpoten voor mij zometeen met school en drie parden, maar ik doe mijn best Schijnheilig
Morgen meld ik jullie meer, of hetdan nog steeds zo super gaat.. (Ik ben echt super blij voor zanzibar, en ook voor Freddy omdat die bij de eigenaar door een paard gepest werd)
xxx Eva

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:52

aaah wat leuk!!!
idd suc6 met die drie paardjes!
Volgens mij is Freddy erg leuk om te zien zoals je hem beschrijfd! Haha!:D:D:D

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 17:21

hij is wel heel erg lief , maar een beetje dommig. met van die grote zielige ogen Tong uitsteken Hij is nu een beetje raar aan het groeien en heeft een buikje dus hij ziet er niet op zijn best uit.. maar een schatje is het wel OK dan!

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 13:58

Lijkt me superleuk om zo twee kleintjes te hebben Lachen

En hoe gaat het?
Nog geen gevechten geweest Tong uitsteken

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 15:52

Tatariki schreef:
Lijkt me superleuk om zo twee kleintjes te hebben Lachen

En hoe gaat het?
Nog geen gevechten geweest Tong uitsteken

nee ze zijn heel erg lief tegen elkaar enzo .. ze spelen wel gewoon met elkaar.
het is wel leuk, maar enorm veel wekr in je eentje drie paarden zoals ik al zei..het is even wennen. Bloos

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 16:33

Wat fijn dat hij nu een vriendje heeft!! Zal hem goed doen!!
Veel plezier met die twee!!
Gr. Melina

Olevalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-05 17:04