Dus ik ben super nieuwsgierig wat het word en of alles goed gaat, vind het super spannend
Het word een Arabisch Volbloed veulentje, omdat papa en mama beide volle arabjes zijn. Krimh is een goedgekeurde NRPS/AVS dekhengst en heeft vroeger Z dressuur/ZZ springen en Z SGW bij de paarden gelopen, het is zelf een E pony, dus hele goede prestatie's! Maar ik dacht misschien zijn jullie ook wel benieuwd naar foto's van hem, dus laat ik even wat zien van de dekking van Saké en een paar foto's die ik van Krimh heb gemaakt, toen ik daar vorig winter ging kijken!Hier ging ik kijken voor een geschikte dekhengst voor Saké, ik wilde natuurlijk wel een super hengst, omdat het veulentje van mij word, dus ging ik kijken bij Krimh, dit was in de winter van 2003/2004.
Hier houdt zijn eigenaar hem even vast, om hem te laten zien.

En hier mocht ik hem zelf even vasthouden

Nou, toen ik hem gezien had, vond ik hem echt heel mooi en vond ik hem de geschikte hengst voor Saké, dus gingen we 1 juni 2004 met Saké erheen, want toen was ze hengstig. Hier heb ik ook nog wat foto's van;
Hier een foto van Saké, toen we net bij Krimh aan kwamen en even moesten wachten, totdat we haar konden schouwen bij de hengst.

En hier werd ze geschouwt bij Krimh

Mooie koppie van Krimh

En hier gebeurde het

En wat vinden jullie van dit stel? Passen ze goed bij elkaar? Ben erg benieuwd wat eruit komt en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte, 1 mei 2005 is ze uitgerekend, dus ben heel benieuwd !
Gr. Melina
zo ook Krimh,,