Saké, Krimh en de dekking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Saké, Krimh en de dekking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:37

Hoihoi, zoals jullie misschien wel weten is Saké drachtig van Krimh. Ze is nu inmiddels al 7 maand en is over 4 maandjes al uitgerekend !!! En het veulentje word van mij Lachen Dus ik ben super nieuwsgierig wat het word en of alles goed gaat, vind het super spannend Knipoog Het word een Arabisch Volbloed veulentje, omdat papa en mama beide volle arabjes zijn. Krimh is een goedgekeurde NRPS/AVS dekhengst en heeft vroeger Z dressuur/ZZ springen en Z SGW bij de paarden gelopen, het is zelf een E pony, dus hele goede prestatie's! Maar ik dacht misschien zijn jullie ook wel benieuwd naar foto's van hem, dus laat ik even wat zien van de dekking van Saké en een paar foto's die ik van Krimh heb gemaakt, toen ik daar vorig winter ging kijken!

Hier ging ik kijken voor een geschikte dekhengst voor Saké, ik wilde natuurlijk wel een super hengst, omdat het veulentje van mij word, dus ging ik kijken bij Krimh, dit was in de winter van 2003/2004.

Hier houdt zijn eigenaar hem even vast, om hem te laten zien.
Afbeelding

Afbeelding

En hier mocht ik hem zelf even vasthouden Lovers
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou, toen ik hem gezien had, vond ik hem echt heel mooi en vond ik hem de geschikte hengst voor Saké, dus gingen we 1 juni 2004 met Saké erheen, want toen was ze hengstig. Hier heb ik ook nog wat foto's van;

Hier een foto van Saké, toen we net bij Krimh aan kwamen en even moesten wachten, totdat we haar konden schouwen bij de hengst.
Afbeelding

En hier werd ze geschouwt bij Krimh
Afbeelding

Afbeelding

Mooie koppie van Krimh Vingers aflikken
Afbeelding

En hier gebeurde het Lovers
Afbeelding

En wat vinden jullie van dit stel? Passen ze goed bij elkaar? Ben erg benieuwd wat eruit komt en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte, 1 mei 2005 is ze uitgerekend, dus ben heel benieuwd !

Gr. Melina

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:50

leuke stel idd,komt vast een leuk veulentje uit. Nu nog even wachten tot het zover is.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 20:27

Zal vast een vosje worden, hihihi!
Nee, alle gekheid op een stokje, mooie merrie hoor!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 22:34

fresco schreef:
Zal vast een vosje worden, hihihi!
Nee, alle gekheid op een stokje, mooie merrie hoor!

Ik denk dat het een bonte word Haha! Knipoog

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:49

hey melina, echt spannend he, alweer bijna op 7 maanden, wat gaat de tijd toch snel!
Ik ben heel benieuwd wat deze combi gaat brengen, maar het moet wel een toppertje worden!

gr dor
ps spreek je snel weer

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 00:00

Ey Dorinda, al een tijd niet gesproken Schijnheilig Knipoog Waar ben je gebleven Bloos! ? Maarre, ik hoop ook dat alles goed gaat en ben heel benieuwd hoe alles zal verlopen, je moet gauw eens langskomen hoor Lachen

Gr. Melina

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:13

dat is zeker een mooi stel zeg,die paarden.
moet echt een prachtig veulen uitkomen.

KimB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:41

Tjaa wat valt er te zeggen over Saké?
Prachtig!! *LOL* zo ook Krimh,, *LOL*
Ben zeer benieuwd naar het veulen.

Wordt zeker te weten net zo knap als papa en mama!