bekende nakomelingen lord sinclair

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rodalover

bekende nakomelingen lord sinclair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 22:14

wie weet er meer over de nakomelingen van lord sinclair die al hebben gepresteerd in de sport?

mustangscas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 17:41

"...Veelvuldig liepen zijn nakomelingen op keuringen en kampioenschappen in de kopgroep en bereikten zij op diverse veilingen recordprijzen. Lord Sinclair bracht reeds 15 goedgekeurde zonen, waaronder een kampioenshengst en meerdere premiehengsten. Tijdens de KWPN Select Sale werd Sir Sinclair met €380.000,- als duurste verkocht. Andere gekeurde zonen zorgden inmiddels ook al voor publiciteit, waaronder “Lord of Loxley”; de bewegingskunstenaar uit Westfalen. Met zijn dochters is Lord Sinclair niet minder succesvol; Prima
Ballerina werd in Neustadt/Dosse uitgeroepen tot beste Duitse dressuur getalenteerde merrie. Lord Sinclair bewijst zich steeds meer als vererver van bewegingspotentieel en absolute “Rittigkeit”...."

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 02:09

Ik heb zelf een Lord sinclair gereden uit een prestatie merrie van Flemming.
Beestje was nog maar 3 jaar oud, maar die wou echt werken en kon super goed lopen. Echt een fijn karakter.

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 23:42

ah bedankt voor de info maar weten jullie ook of dat lord sinclair een goede rug vererfd. ik wil er waarschijnlijk mijn merrie door laten dekken maar de mijne heeft een minpunt en dat is haar weke rug dat wil ik graag verbeterd zien en ze is erg horizontaal gebouwd dat denk ik zowiezo wel dat lord sinclair op dat punt mijn merrie verbeterd aan zijn nakomelingen te zien.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 23:52

Die merrie die ik reed was redelijk lang gebouwd en een beetje overbouwd maar het meeste groeit er bij die nog wel uit. En met rijden ging die voor echt klimmen. Maar ik laat morgen van die andere nog wel weten hoe die was.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 08:15

Als de aansluiting qua bloed je interesseert kun je misschien ook eens naar zijn volle broers kijken. Lord Sinclair III (kempke hof) is qua type gelijk aan zijn broer, iets minder vol maar hij is ook een stuk jonger. Lord Sinclair II (www.st-ludwig.de) is qua type volledig anders. Ik heb hier zelf een veulen van gefokt, foto's staan in mijn profiel.

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 23:01

ja ik ben zeer geintresseerd in die bloedlijnen. ik wil er zoveel mogelijk over te weten komen. ik ga binnenkort als de hengstenshows weer beginnen kijken dus wil ik alvast zoveel mogelijk te weten komen.