) en ik ga even gokken hoe ik denk dat het veulen eruit gaat zien. De merrie is zwartbruin met een grote kol op haar hoofd, 4 zwarte hoeven en verder geen andere aftekeningen. De hengst is ook zwartbruin, heeft een piepklein kolletje en een witte hoef en witte kroonrand rechtsvoor. Overige hoeven zijn zwart.Het veulen wordt: een zwartbruin merrieveulen met een klein wit kolletje op het hoofd en 4 zwarte hoeven.
Welke aanstaande fokkers doen ermee met voorspellen? mischien leuk om dit topic weer op te halen als de veulentjes geboren zijn, kijken of we gelijk hadden!

*grinnik* Maar nu even alle gekheid op een stokje; ik denk dat ik een vos veulentje kan verwachten met iig wit aan de achterbenen en misschien ook wel aan de voorbenen en ik vind een schatiige witte bles dan ook wel leuk.
Maar goed, in mei hoop ik het zeker te weten.
. tis een welshje dus dat doet het hem al en bovendien is het een broertje (of zusje maar ik voorspel dat er een hengst komt) van Pinky en Mysty dus dat moet wel een wonderschoon veulen worden
}>
nou ik denk dat er een zwart bonte uitkomt want hij heeft ook al een haflinger gedekt en die is ook zwart! 

Fly babe...