Lisa Purioso /keur Furioso II Furioso xx Dame de Ranville Alinda Martell Alice von Buer Sila /keur prest Makelaar /keur Sable Skinflint xx Uhrendorf Emmie /keur pref prest Courville xx /pref Vemmie /model pref prest
ze komen allemaal uit deze stam, tevens is Sila een halfzus van Zandigo (v. Amor) Arnoldo Thor zou olympisch dressuurpaard zijn (v. purioso) Harald 2 is de volle broer van Lisa en int. springen (WB Göteborg) Germus, mermus en odermus?? iemand ook foto's?
ik heb namelijk een 3-j Kennedy x Purioso X Makelaar gekocht en wil de moederlijn eens uitpluizen. Wie kan me verder helpen?
Een kennis van mij heeft een Chin Chin merrie uit de stam van Arnoldo Thor, heeft idd Olympisch gelopen. Als ik me niet vergis is dit de Emmie/Vemmie stam?
Edit: heb het even nagekeken. In The Leading Mares of The Netherlands staat deze stam bekend onder NL-Merrielijn 026 met foto's van o.a. Gadermie, Germus R, King Kadermie, Arnoldo Thor, Odermus R, Mermus R, Zandigo (vm van Sergio/Sam Sam (KSS)) & Madermie.
finley
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-05 14:39
wauw dan heb ik een paard gekocht uit een wel bekende moederlijn. (het is de dermie-stam nr 026) wat vinden jullie van de combinatie Kennedy x purioso? iemand foto's van arnoldo thor?? die kon ik niet vinden!!