Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:ik snap wel wat je bedoelt,maar zoals ik wil graag een veulen fokken,heb wel voor ogen wat voor een soort hengst ik wil hebben..maar ik wil graag de mening van anderen horen die er wat meer ervaring mee hebben en er verstand van hebben,ik il graag hun mening horen zodat ik daar ook weer mee aan de slag kan..
Elisa2 schreef:dankje..maar ik twijfel nog steeds ik vindt het erg moeilijk,en kan me voorstellen dat meerdere mensen dat vinden..

Gullit schreef:Helemaal niet kwaad bedoeld, en zeker niet tegen diegene die zich er wel degelijk goed in verdiept hebben, maar de steeds terugkerende vraag "welke hengst voor mijn merrie" vind ik soms een beetje, hoe moet ik het zeggen, vreemd.
Wanneer je besluit om een veulentje te fokken, dan ga je je toch eerst eens verdiepen in de fokkerij, je vraagt advies aan bij hengstenhouders en gaat je merrie eens goed bestuderen... Je komt dan waarschijnlijk een heel eind. Nu worden er zoveel hengsten aangebracht in een topic, dat ik letterlijk gek zou worden..
Ik kan er gruwelijk naast zitten hoor, maar ben wel nieuwschierig hoe anderen over mijn mening denken..
Gullit schreef:Helemaal niet kwaad bedoeld, en zeker niet tegen diegene die zich er wel degelijk goed in verdiept hebben, maar de steeds terugkerende vraag "welke hengst voor mijn merrie" vind ik soms een beetje, hoe moet ik het zeggen, vreemd.
Wanneer je besluit om een veulentje te fokken, dan ga je je toch eerst eens verdiepen in de fokkerij, je vraagt advies aan bij hengstenhouders en gaat je merrie eens goed bestuderen... Je komt dan waarschijnlijk een heel eind. Nu worden er zoveel hengsten aangebracht in een topic, dat ik letterlijk gek zou worden..
Ik kan er gruwelijk naast zitten hoor, maar ben wel nieuwschierig hoe anderen over mijn mening denken..
xdominiquex schreef:ben het helemaal mee eens.
als je je er in verdiept hebt en er nog 3 over houd en dan om meningen gaat vragen vind ik het wel begrijpelijk
Citaat:en er nog 3 over houd