Hallo ik ben lilli (nieuw op bokt) en ik wil mijn merrie laten dekken door orlando v.d. Heffinck. Ik vind het persoonlijk een heel goede hengst maar ben wel eens benieuwd wat andere er over denken
Sizz
Geplaatst: 30-12-04 20:34
Wat meer informatie over de hengst zou handig zijn!!! Welk stamboek. Afstammeling. En wat gegevens.
Maar Welkom!!!
petraaken
Geplaatst: 30-12-04 20:43
Aan de naam alleen al kan ik zeggen dat het een BWP hengst is. Verder weet ik er echter helaas ook niets meer over. Volg de Belgische hengsten niet zo. Vooral omdat ik meer in dressuur geïnteresseerd ben dan in springen. Succes nog met je zoektocht.
velinda
Geplaatst: 30-12-04 20:52
Ik vind het persoonlijk een hele toffe hengst. De nakomelingen zijn ook braaf van karakter en springen geweldig goed. De hengst heeft vandaag op de GP van Vlaanderen in Mechelen een balk getrokken op een 1.60m parcours dus dat is zeer goed als je weet dat Cumano en Andiamo Z en diverse achter hem staan op de resultaten. Ik heb Orlando verschillende keren zien lopen en vond het een geweldige hengst. Hier wat meer gegevens: * Afstamming: Heartbreaker x Darco X Gibramino. Het is een goedgekeurde BWP hengst. 1.70m groot en geboren in 1996. Voor foto's en prestaties en video's zie www.vdheffinck.be. Kortom een toffe hengst. Veel succes nog verder!
Mooi paard en erg goed springen. Ook mooi extrieur. Op het eerste filmpje vind ik hem nogal zo van: Ik moet hoog springen. Op het tweede filmpje is het meer puur natuur.
jah ik ben ook naar mechelen geweest (maandag) maar ik heb hem spijtig genoeg niet zien lopen, wel veel afstammelingen van hem die het ook goed deden :p
PrietPraat
Geplaatst: 31-12-04 15:58
is denk ik wel goede hengst is het ook de bedoeling dat het zo een springwonder wordt?
Lida
Geplaatst: 01-01-05 22:08
Wat zijn de ouders van je merrie, is denk ik wel een belangrijk gegeven.
tenemieken
Geplaatst: 02-01-05 01:18
ik denk wel dat orlando een goeie hengst is vind hem zeer mooi van bouw en zijn karakter ziet er ook goed uit. vind zijn springtechniek ook zeer goed,heb hem al verschillende keren aan het werk gezien. natuurlijk wel te zien wat voor veulen je wilt en welke merrie je hebt
sarahlou
Geplaatst: 02-01-05 13:24
Ik ben sinds een week of zes de trotse eigenaar van een Orlando X clinton ruin. Hij is nu drie en een half en net zadelmak. Als alle nakomelingen van Orlando net zo makkelijk zijn als deze zou ik zeker aanraden met hem te fokken!!! Het is echt een super paard. Heeft nog nooit gebokt/gesteigert/weggesprongen etc. En hij loopt ook super. Hij is nu net een week of vier onder het zadel en al klaar voor een b-proefje!!!