de NRPS- hengst Nicolai

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nebbes

de NRPS- hengst Nicolai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 12:37

Wie kent de NRPS- hengst Nicolai? Nicolai is de vader van mijn NRPS- pony. Ik heb hem al 5 jaar, maar heb zijn vader nog nooit gezien. Dus ik ben wel heel erg benieuwd hoe hij eruit ziet.
Ik wilde vragen of iemand de NRPS- hengst Nicolai kent, en of iemand een foto van hem heeft.

Alvast bedankt! Lachen

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:41

Er is hier iemand op Bokt die Nocolai rijdt!!!
Ga eens naar www.nrps.nl dan naar Hengsten en dan de D pony.

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:58

MissSisa schreef:
Er is hier iemand op Bokt die Nicolai rijdt!!!

That's me

Ik heb wel ergens foto's van hem die gemaakt zijn op NRPS kampioenschappen, Hippiade en de NRPS showdagen in Ermelo. Die zal ik eens opzoeken voor je en dan stuur ik ze wel naar t mailadres dat in je profiel staat.
Je kunt ook naar www.hengstenhouderijdibbits.tk gaan, dan naar "hengsten" en dan naar "overige". Daar staat Niek. Let niet op mij, ik kijk nogal raar op die foto Bloos!.

Ik probeer vanavond of anders morgen of het lukt met die foto's. Ik vind het echt kei leuk dat er over Niek begonnen wordt, ben altijd benieuwd naar wat zijn kroost doet. Heb even in je profiel gekeken, tis een mooie pony zeg! Rijdt je ook wedstrijden?

Nebbes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 18:51

LolaTFB schreef:
That's me

Ik heb wel ergens foto's van hem die gemaakt zijn op NRPS kampioenschappen, Hippiade en de NRPS showdagen in Ermelo. Die zal ik eens opzoeken voor je en dan stuur ik ze wel naar t mailadres dat in je profiel staat.
Je kunt ook naar www.hengstenhouderijdibbits.tk gaan, dan naar "hengsten" en dan naar "overige". Daar staat Niek. Let niet op mij, ik kijk nogal raar op die foto Bloos!.

Ik probeer vanavond of anders morgen of het lukt met die foto's. Ik vind het echt kei leuk dat er over Niek begonnen wordt, ben altijd benieuwd naar wat zijn kroost doet. Heb even in je profiel gekeken, tis een mooie pony zeg! Rijdt je ook wedstrijden?

Ik zal het heel leuk vinden als je wat foto's naar me toe kan sturen. Ik heb al op die site gekeken naar Nicolai en vind hem echt heel erg mooi. Ik vind dat Nebbes wel een beetje op hem lijkt, dat hoofdje en die achterhand. Alleen nebbes is wel een stuk groter, namelijk 1.54. Ik vraag me ook wel af waar nebbes die vos- kleur vandaan heeft, want zijn moeder is ook een bruintje.
Ik rij zelf geen wedstrijden met Nebbes, omdat ik daar niet veel tijd voor heb. Ik heb wel elke week les, en dat gaat tegenwoordig heel goed! het is echt een hele lieve pony, waar je alles mee kan. Lovers

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:01

De vader of de moeder van Niek was een vos, ik meen de vader maar ik weet het niet zeker... Dus ergens zal hij het allel: "vos" hebben. Ik weet niet hoe het genetisch verder gaat, maar hij heeft wel meer vosveulens, dat waren alleen over het algemeen veulens met een vos moeder.... Nou ja, ik weet t verder ook niet precies maar ja... Scheve mond

Ik ga nu met de foto's klooien, ik hoop dat het lukt, dan heb je zo de foto's.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 10:25

hihih, wij hebben ook een Nicolai!!

Maar dan de enige echte 'je weet wel' Nicolai!

Wist niet dat er een hengst was die ook zo heet Haha!

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 15:55

fraai beestje *LOL*
lijtk me echt cool om op zo een hengst te kunnen rijden

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:48

lubbie schreef:
fraai beestje *LOL*
lijtk me echt cool om op zo een hengst te kunnen rijden

Geloof me, het is een droom die is uitgekomen!

Priscilla_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:29

nebbes zijn vader is wel mooi
maar dat is nebbes natuurlijk ook Haha!

senriejetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:59

nicolai is echt wel een leuke pony heb er welleens op wedstrijd tegen gereden en een vriendin van mij heeft er ook een zoon van