Ik wilde vragen of iemand de NRPS- hengst Nicolai kent, en of iemand een foto van hem heeft.
Alvast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissSisa schreef:Er is hier iemand op Bokt die Nicolai rijdt!!!

.LolaTFB schreef:That's me
Ik heb wel ergens foto's van hem die gemaakt zijn op NRPS kampioenschappen, Hippiade en de NRPS showdagen in Ermelo. Die zal ik eens opzoeken voor je en dan stuur ik ze wel naar t mailadres dat in je profiel staat.
Je kunt ook naar www.hengstenhouderijdibbits.tk gaan, dan naar "hengsten" en dan naar "overige". Daar staat Niek. Let niet op mij, ik kijk nogal raar op die foto.
Ik probeer vanavond of anders morgen of het lukt met die foto's. Ik vind het echt kei leuk dat er over Niek begonnen wordt, ben altijd benieuwd naar wat zijn kroost doet. Heb even in je profiel gekeken, tis een mooie pony zeg! Rijdt je ook wedstrijden?
Ik heb al op die site gekeken naar Nicolai en vind hem echt heel erg mooi. Ik vind dat Nebbes wel een beetje op hem lijkt, dat hoofdje en die achterhand. Alleen nebbes is wel een stuk groter, namelijk 1.54. Ik vraag me ook wel af waar nebbes die vos- kleur vandaan heeft, want zijn moeder is ook een bruintje.