ik heb een merrie die sprekend op haar opa, Pericles, lijkt. ik ben benieuwd of er hier op bokt nog meer mensen zijn die een paard hebben met als vader of opa Pericles! graag reacties of foto's ofzo:) kus irene
inib
Geplaatst: 30-12-04 16:49
de moeder van mijn paard is een Blanc Rivage X Pericles, hij lijkt er totaal niet op, zijn vader is Parcival daar heeft hij meer van weg. Ik heb ooit wel eens een merrie gereden die Akteur X Pericles was, die had er wel veel van weg. Lijkt ze ook qua karakter op Pericles want dan heb je geen makkelijk paard vermoed ik, hij staat niet als een van de makkelijksten bekend. Helaas zie ik nog geen kans om foto's te plaatsen.
Goldie
Geplaatst: 30-12-04 22:13
M'n zus gomir heeft een merrie met als overgroot opa Pericles (Chico x Zelhem x Pericles
Laatst bijgewerkt door Goldie op 30-12-04 22:19, in het totaal 3 keer bewerkt
Jan_VT
Geplaatst: 30-12-04 22:35
Onze fokmerrie Gavotte is een Bismarck x Pericles. Ze lijkt er wel helemaal niet op. Ik vind dat ze helemaal Bismarck is. Foto's in mijn profiel
irene15
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-05 12:32
wow dank jullie wel, ik heb nu ook foto's gezien en de paarden lijken totaal niet op mijn merrie maar ik vind het wel erg leuk om te vergelijken dus als er nog meer mensen zijn hoor ik het graag!