[size=18]Hallo allemaal, Wie kan mij meer vertellen over deze hengst, of wie heeft er zelf ook een nakomeling van , ben benieuwd. Ik heb zelf een 9 jarige dochter, is zwaar verwaarloosd geweest de eeerst 6 jaar van haar leven, ik heb haar nu zover dat ik haar weer lekker kan rijden en dat ze me vertrouwt, maar met wedstrijden blijft het een heethoofd.Ik rijd haar momenteel niet, vanwege een peesblessure, in het niuwe jaar wil ik haar weer oppakken , dit moet ook kunnen, maar met de feestdagen is het altijd een gekken huis hiero. Het is verder een schat van een parad, maar ja wel een beetje een volbloed typetje, maar ja ik mag wel over dat soort paarden. Wil je verde nog wat weten of heb je zelf meer info over deze hengst, of over een nakomeling er van dan hoor ik dat graag! Groetjes Petra[/size]
heyz Dat is een foto van de hengst landadel?? dan bedoel ik die ja! groetejs
antano
Geplaatst: 28-12-04 17:58
Hi , Ik heb een merrie uit een Landor S = Landadel x Fureida II . Landadel is dus haar opa . Mijn paard kan leuk lopen superbraaf niet snel onder de indruk van iets maar kan met rijden wel heet worden . Gr elise
Monti
Geplaatst: 28-12-04 18:21
Hoi,
Ik las dat je informatie wou over de hengst Landadel. Hierbij een site waar informatie staat over Landadel . http://www.horse-gate.com/hengstregister/index.html En dan moet je hem aan klikken (landadel) Ik neem aan dat het gaat om die Landadel. Hopelijk heb je wat aan deze informatie....
Schoentje
Geplaatst: 28-12-04 23:46
Ik had een Landadel
Merrie met veel bloed en erg voorzichtig op de sprong. Was ook heel erg gespannen, maar wel een lief karakter...
Aimee
Geplaatst: 29-12-04 00:01
Landadel is de vader van GP-paard Leonardo da Vinci, die heb ik zelf van dichtbij gekend.
besita
Geplaatst: 29-12-04 10:46
ik heb een dochter van Landfriese 2 ,dat is een zoon van Landadel (zie profiel).Vind Landadel een topvererver in de springsport ,vererft veel bloed en super paarden in de manieren .Er lopen een heel pak kinderen en kleinkinderen in de internationale springsport van Landadel .De nakomelingen zijn ook erg landadel getypeerd,heel chique
bambi76
Geplaatst: 29-12-04 11:41
Aimee schreef:
Landadel is de vader van GP-paard Leonardo da Vinci, die heb ik zelf van dichtbij gekend.