wie heeft nog meer een afstammeling van goodtimes?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

avincav

wie heeft nog meer een afstammeling van goodtimes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 21:29

hallo

ik vroeg mij af wie er nog meer een afstammeling van goodtimes heeft. ik ben ook benieuwd naar jullie paard zijn karakter
voor foto's kunnen jullie in mijn profiel kijken Haha!
zouden jullie eventueel ook een foto er bij willen doen?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 21:38

Wij hebben een bruine goodtimes gehad, als 3 jasrige op een veiling verkocht. Leuk beestje, maar kon niet duper lopen, gewoon een gemideelde loper. Aardig goed karakter, maar het is zo'n 3 jaar geleden dat hij verkocht is. Ik heb er ook geen foto van.

avincav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-04 21:43

mijn paard die heeft bij zijn vorige eigenaar z1 dressuur gelopen en kon in de z2 starten, maar door problemen met zijn benen kan hij het jammer genoeg niet meer aan. en hij heeft nog m springen gedaan, voor de rest is hij koel in zijn hoofd en hij is echt een knuffel. alleen soms wat ongeduldig

Gullit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:41

Een vriendin van mij heeft een Goodtimes. Vreselijk dier om te rijden (vind ik). Loopt onder je vandaan maar op stal en in de omgang een supermerrie. Is nu gedekt door Equador..

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:01

Bij ons staat een Goodtimes op stal, niet al te groot.
Kan wel leuk lopen, zeer leergierig, wel brutaal, maar op stal super braaf.
Hij heeft veel energie, maar gebruikt dit niet tegen je, fijn paard!

develsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:42

ik heb een tijdje met lucky times gewerkt ook een goodtimes
een fantastisch lief paard in omgang zelfs met kinderen en toch zeer goed en alert met rijden er wordt op internationaal niveau mee gereden in de dresuur sport, het nadeel bij goodtimes nakomelingen vindt ik dat het hooft best grof is en ze een lange rug hebben maar zeer goed in de sport das zeker

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:39

Zie profiel voor foto's van de Goodtimes die ik wel eens rij (gereden heb).

Het karakter is in de omgang echt super lief.. Maar met rijden...........

iekster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:32

Ik heb een mooiie goodtimes merrie, ze is langgelijnd wil graag aan het werk maar is onder het zadel een moeilijk paard dat graag loopt en heeft een beste kop erop, ze doet niet zomaar alles voor je, je moet echt comoprimises met haar sluiten, in omgang is het echt een superpaard!!!!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:33

Heb zelf nooit een Goodtimes gehad, maar ken er wel een paar.
Ik vond het over het algemeen wel fijne beestjes, en goed springen, alleen het karakter liet soms wat te wensen over Haha! (en daar laten we het dan maar bij Haha!)

Ralinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:55

ik heb zelf een goodtimes merrie. het is een mooie merrie ze kan erg leuk lopen. ze is met rijden niet echt makkelijk maar ze kan echt super lopen. ze wil graag voor je werken maar ze doet echt niet meteen alles voor je. in de omgang is ze heel erg lief. ze is braaf en aanhankelijk. ik vindt het echt een superpaard! er staan foto´s in mijn profiel van haar.

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 09:36

Ik heb een Goodtimes ruin. echt een super beest wat karakter betreft. Heb nog nooit zo'n mens gericht paard meegemaakt. Hij hinnikt naar iedereen. Wat rijden betreft heeft hij altijd een gebruiksaanwijzing gehad. enorm eenkennig. Hij is ook een beetje aan de maat (1,80 Haha! )
Helaas is hij met zijn 9 jaar met pensioen. Hij heeft hoefkatrol en het is nu wachten tot het hoefbeen door de zool heenkomt. ( hij heeft een zeeeer dunne zool). tot die tijd mag hij lekker genieten op de wei. Heb helaas nog geen foto's in mijn profiel maar het is een kopie van zijn papa maar dan groter..... Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 11:32

In maart 2004 heb ik mijn Goodtimes X Garant merrie verkocht. Deze merrie heeft een mega lange lijst met gebruiksaanwijzingen, je kunt er heel lekker mee rijden, maar als je haar niet in haar waarde laat zal ze er alles aan doen je bij haar uit de buurt te houden.
Dit is de goodtimes x garant:
Afbeelding

Ik heb nu nog een nakomeling van haar op stal staan, nu anderhalf jaar oud! Dat is een No Limit X Goodtimes.
Heel lief beest, maar heeft ook een duidelijk eigen willetje.
Afbeelding

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 11:04

heb 2 jaar een Goodtimes gehad,als jaarling gekocht en als 3 jarige verkocht.
Een wakkere merrie,maar goudeerlijk,wel een beetje een mietje af en toe met afspuiten en toileteren.
Heb haar een keer gespoten met sedalin omdat ze niet te hanteren was met manen treken .
Toen de spuit eenmaal zijn werk ging doen,stond ze als een gek te trillen en beven ,zo stond ze zich inwendig op te vreten.
Was een enorm knap ding,echt zwart met 4 witte voetjes en een kol en sneb.
Haar talenten lagen meer bij het bij het springen ,had wat weinig lossigheid in haar lijf vond ik en een wat gestopt modelletje met weinig lengte in lijf en benen.
Niet het type dresuurpaard wat ik zocht.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 13:21

Ik heb een FlemminghxGoodtimes. Gezond paard met 3 goede basisgangen en een eerlijk karakter. Dat karakter heeft hij overigens alleen aan zijn vader te danken.

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:02

Ik heb ook een Goodtimes uit een Julio Mariner xx merrie, het is een 3,5 jarige ruin.

Hij is niet al te groot, nu ongeveer 1.60m, maar zal nog wel iets groeien. Hij is heel actief, maar super eerlijk en wil graag voor je werken.

Afbeelding

Springen doet ie als de grootste, was ook geplaatst voor de VSN finale in Ermelo. Helaas was hij daar erg overdonderd en presteerde hij erg matig. Verder in omgang en rijden een super dier, af en toe wel een beetje drammerig, maar hij blijft eerlijk!

Afbeelding
Afbeelding

nescio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 16:12

Ik heb ook een goodtimes gehad,geen fijn dier om te rijden maar super springen!word nu gebruikt als fokmerrie.

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 12:05

Uit mijn Rubinstein merrie is een Goodtimes hengst gefokt genaamd Tocelli; waar hij is weet ik niet....

Janka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 13:04

Mijn vriendin rijdt een Goodtimes x Indoctro. Een 4 jarige merrie, voorlopig keur, mooi paard met heel mooi hoofdje, kan super springen en met dressuur heeft ze ook al aardig wp's. Ze heeft een mooie maat (zo'n 1,68 m.) en ze beweegt goed, niet een langgelijnd paard maar wel een heel mooi front en snel achterbeen.
Er is alleen 1 probleem, het karakter...
Ze heeft energie voor 10 en gebruikt het ook tegen je. Soms explodeert ze en dat is niet uit te zitten.
Ikzelf heb haar nog nooit gereden en ik wil haar ook absoluut niet rijden.
Ook in de omgang kan ze erg lastig zijn, vooral aan de hand...