kimball en darco en hors la loi 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

arcotje

kimball en darco en hors la loi 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 11:58

wat vinden jullie van kimball en darco, hors la loi II?

is het volgens jullie een goede origine?

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 13:32

Darco leverd op merries met veel bloed mooie paarden met meestal goede springvermogen. Op merries met minder bloed levert hij zwaar bottig paarden.
Dat gezegt kan ik alleen toevoegen dat Darco bloed mij niet kan bekoren en ik zou nooit een dekking aangaan met een Darco hengst. Mede ook omdat hij en de zijne niet passen bij mijn dames!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 09:59

[FA] hors la loi 2 eindelijk ....
dit is een topic over hors la loi die ik gestart heb ,misschien heb je er wat aan
Verder over darco ik ben er ook helemaal geen voorstaaander van ,iedereen zegt wel altijd ze kunnen allemaal springen ,ja akkord die waar ludo op gaat zitten ,die perst ze erover ;Dit weekend zag ik er weer een paar springen in London en je kon ze er zo uithalen de darcos zowel op model als op springen.ik zou persoonlijk ook nooit dekken met Darco ,zelf als de dek gratis zou zijn ,waarom zou je het chique ,bloederige eruit fokken??
Verder vindt ik Non Stop dan de enige zoon van Darco die het dekbrevet verdient .Kimball heeft natuurlijk wel 2 wereld toppers gegeven OK dan!

Toskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:08

Ik ben ook helemaal geen fan van darco , tegenwoordig is alles waar wat darco inzit een deftig paard hier bij ons in Belgie terwijl de meesten echt afschuwelijke fokproducten zijn . Ga maar eens naar de volgende bwp hengstenkeuring en ik wed voor 1000 euro dat er minstens een darco zal goedgekeurd worden. Dat vind ik echt erg terwijl er zoveel betere hengsten rondlopen in ons belgenlandje (100e bericht!!!!)