Zijn er nog meer mensen met Baccarat nakomelingen? Ik ben benieuwd naar (overeenkomende) karaktertrekjes, bouw, aftekeningen en dergelijke.
Dit is Daisy (29-4-1990)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar een plaatje van een pony, heeft super gangen, maar wel een eigen karakter. Je moet haar niet verkeerd behandelen, dan kan je er niks meer mee. Maar echt een beauty om te zien, vind haar zelf veel van Krimh, maar ook zeker van Baccarat weghebben. Haar moeder ken ik ook, daar is dus de vader Baccarat van. Dat is een palomino nrps merrie. Ze heeft in ermelo op de keuring een 1e premie en is ster geworden (4e van Nederland). Maar hier een paar foto's van Aishra, vader: Krimh, opa: Baccarat!

?Soraya92 schreef:Ik had een hele leuke pony (nu terug bij de fokker waar ook haar (klein)kinderen , en volle broers staan).Aranka was ook Baccarat ox x onbekend.Haar moeder was Lopke , miss dat het iemand wat zegt?
Aranka 25-06-1991 is echt een lieverd! Ze had ook een dikke lange bles , en 2 witte achterbeentjes.Ze is een koffievosje , maar ze heeft best een hoge achterhand!(beetje overbouwd) ze heeft 3 Neron merrieveulens en nog 2 volle Baccarat broertjes.1 vanhaar merrieveulens is echt cool! Dat is Krimh’s Star , Krimh x Neron x Baccarat. Dat is echt een gaaf bont! paardje! Ik zal eens fotos gaan scannen!