Mazzel "Opfok Het Paradepaardje"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

An_J

Mazzel "Opfok Het Paradepaardje"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 20:57

Hallo allemaal,

Ik begreep dat sommige van jullie zich zorgen maakte over mijn Mazzeltje.

Afgelopen zondag hoorde ik van Anja dat hij een bloeding had gehad, die uit zijn neus leek te komen. En dat hij alsmaar schuin eet. In overleg met mijn eigen dierenarts dus Anja's dierenarts erbij gehaald (sympathieke vent overigens) en laten kijken.

Wat blijkt... het lijkt oorlog daarbinnen. Zijn gebit begint flink door te komen (en heeft nu dus wat scherpe randjes) en hij heeft ook een laag hangend rooster. Dat bij elkaar lijkt de oorzaak van zijn schuine eten (ontlasting van 1 kant). En is zeer waarschijnlijk ook de oorzaak van de bloeding die via zijn neus naar buiten is gekomen. Arme stakker Scheve mond

Vooralsnog moeten we even afwachten voor we er eventueel wat aan kunnen doen. Ze houden het in iedergeval in de gaten.

Ik hoorde van Anja dat een aantal van jullie hier op bokt zaten... dus ik dacht het maar even te posten. Overigens was ie nog even levendig en nonchalant als altijd.. dus ziek is hij niet .. Haha! Onze held!

Groetjes (en bedankt voor het opletten!)

An_J

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:09

Het is erg fijn om te lezen dat er met Mazzel niks aan de hand is en dat het zijn gebit is.Maar gelukkig is iedereen altijd allert op de veulens.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:44

Hoi! Leuk dat jij ook op bokt zit! Mazzel was het mysterie! Samen met Maroes zagen wij dat er iemand bloed had, en zodoende kwamen we toen bij mazzel! Het was echt heel raar! Ik had zelf nog een topic op bokt geopend, met de foto van het frummeltje was uit zijn neus was gekomen! [MD] Bloedneus/poliep? ( met foto)

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:01

Gelukkig dat het niet super erug is....

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 11:07

mooi dat het niet heel erg is! sterkte verder dan maar! Vriendjes zijn?