Tja, nog nooit hier gepost, maar heb nu even flink de pest in, dus laat ik eens wat schrijven.
Voor de mensen die me niet van andere topics kennen: Mijn naam is Lenneke, ik ben bijna 20, rijd sinds mijn zesde paard, woon in Zaandam en was 4 december uitgerekend...
Zo dat was het in een notendop

Vandaag ben ik 41 weken en 5 dagen zwanger, en daarom moest ik naar het ziekenhuis. Ze hebben een echo, CTG en inwendig onderzoek gedaan en daaruit bleek dat er vrij weinig vruchtwater was. Het hartslagje was prima, maar mijn lichaam maakt nog totaal geen aanstalten voor een geboorte.
En dus hebben ze nu besloten dat ik hoe dan ook in het ziekenhuis moet bevallen. Eigenlijk wilden ze morgen met gel aan de slag, maar gezien het feit dat het weekend eraan komt doen ze dat maandag pas. Wel moet ik zaterdag en zondag terugkomen voor CTG's zodat ze me in de gaten kunnen houden.
Ik moet zeggen dat ik behoorlijk baal, want ik wilde erg graag thuis bevallen. Wel vind ik het makkelijker me erbij neer te leggen nu ik ZEKER weet dat het het ziekenhuis wordt... Zijn er hier nog mama's die ook ingeleid zijn omdat het te lang op zich liet wachten?
Hoor graag verhalen om me een beetje "rust" te geven... Niet dat ik heel zenuwachtig ben, maar toch...
Lenneke
.
. Mijn vriendinnetje laatst wel en bij haar is het allemaal heel goed gegaan. Nu heeft ze een wolk van een dochter.
. Wat dat betreft is jouw baby nu helemaal klaar voor de bevalling. Mijn zus heeft laatst wel een ingeleide bevalling gehad en het viel haar reuze mee. Bijna geen naweeen en ze mocht al dezelfde avond naar huis. Ik hoop dat alles goed gaat. Sterkte.