Kroongraaf nakomelingen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Kroongraaf nakomelingen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 13:41

Wie heeft ze en kan wat over ze vertellen?

Wij hebben nu een 2 jarige Kroongraaf X Haarlem...
Hij is wat eenkennig, maar wel weer een heel grote aandachtvrager....
Nu ook wat schuw omdat hij een tijdje niet goed in handen is geweest...

Ben benieuwd wat voor karakter enz. die van anderen hebben... Knipoog

inib

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:17

Wij hebben op de manege een 6(bijna 7) jarige Kroongraaf X Schalkhaar in de lessen lopen, het is niet echt een beginnerspaard want toen we hem kregen had hij alleen recratie en voor de wagen gelopen maar het is een fijn paard, een bruine ruin

Audi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 12:02

Eenkennig en aandachtvrager herken ik, verder is de mijne in de omgang niet erg makkelijk en hij ziet ALLES. Geen beginnerspaard iig.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 13:30

Dat alles zien, herken ik ook wel jah...
Het is eigenlijk net zo een als onze pony's... alles wat ze al tig keer hebben gezien, blijft een hele tijd eng Verward

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 14:28

Hoi!!

Ik rij ook een kroongraaf nakomeling, kroongraaf x voltaire x sans peur x abgar om precies te zijn.

Sunday, merrie, bruin, 1.64m, 5 jaar. Behoorlijk wat energie, maar echt gemeen zal ze nooit doen, gewoon erg fris zeg maar. Op stal hartstikke lief en houdt erg van aandacht. Met rijden is ze behoorlijk fris dus af en toe, maar laat zich wel goed rijden. Ze leert best snel, maar is soms wel een uitdaging om te rijden hoor.
Rijdt haar nu twee maanden en gaat al stuk beter dan eerst, maar is nog behoorlijk wat werk aan. Heeft hiervoor namelijk hele tijd niet vele hoeven doen en dat is nu goed te merken....

Ik zeg ook wle eens dat het een uitdagend ijsje is;-)

JO!!