Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Claudje schreef:Sebastian
Spikers schreef:Daisy is die niet van Marieke Pama woonde toen nog in Kootstertille ze zal nu wel anders heten want ik geloof dat ze getrouwd is ik ken dat paard al heel lang heb haar de laatste jaren niet meer gezien.
En Sebastiaan staat nu geloof ik in een natuurgebied weet het niet zeker,
maar ik heb ooit het eerste veulen in Nederland gefokt van Bas.
Hij kwam naar Nederland en heeft de eerste 3 jaar bij de fam. van Zwol gestaan kan me niet zoveel meer van hem herinneren qua karakter.
Als je meer over deze paarden wilt weten moet je even kontakt opnemen met de fam. van Zwol uit Oostermeer ( friesland ) de hengstenhouders van de fjorden in Friesland.
Spikers schreef:Neem aan dat hij niet meer in het natuurgebied staat.
En als het inderdaad die Daisy is dan lopen er wel meer veulens van rond.
Staat dus nog steeds in een kudde, in Anderen (Drenthe) Heel lief beest en natuurlijk de papa van mijn merrie Marga en de opa van mijn ruin Ullwinn!
Spikers schreef:Daisy is die niet van Marieke Pama woonde toen nog in Kootstertille ze zal nu wel anders heten want ik geloof dat ze getrouwd is ik ken dat paard al heel lang heb haar de laatste jaren niet meer gezien.
En Sebastiaan staat nu geloof ik in een natuurgebied weet het niet zeker,
maar ik heb ooit het eerste veulen in Nederland gefokt van Bas.
Hij kwam naar Nederland en heeft de eerste 3 jaar bij de fam. van Zwol gestaan kan me niet zoveel meer van hem herinneren qua karakter.
Als je meer over deze paarden wilt weten moet je even kontakt opnemen met de fam. van Zwol uit Oostermeer ( friesland ) de hengstenhouders van de fjorden in Friesland.