Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jeddah schreef:Jeetje, wat zal je geschrokken zijn! Ik heb het nog nooit gehad, maar ben wel benieuwd naar de reacties van anderen.
Esme_27 schreef:Er wordt niets met haar gedaan, en ze heeft onbeperkt voordroog. Ze was absoluut niet mager/dun of uit conditie. Ik voer haar nu wat pulp met merriebrok bij, met daarin paardenmineralen. Ze is nu weer bijna 100%, het enige dat ze nog doet is haar staart optillen tijdens het lopen.Nuala krijgt van mij vanaf 5 maanden dracht al merriebroek bijgevoerd. Eerst 1 kg per dag maar sinds 6 maanden staat ze op 2kg per dag. Ik vind het voer wat jij omschrijft nogal karig, zou je toch een merriebrok adviseren.

Mariska_28 schreef:Er wordt niets met haar gedaan, en ze heeft onbeperkt voordroog. Ze was absoluut niet mager/dun of uit conditie. Ik voer haar nu wat pulp met merriebrok bij, met daarin paardenmineralen. Ze is nu weer bijna 100%, het enige dat ze nog doet is haar staart optillen tijdens het lopen.
marloes-joy schreef:ik heb een speciale mix van de paardendrogist gevoerd voor de laatste weken en de eerste
ik weet natuurlijk niet hoe het was geweest zonder, maar met is alles volgens het boekje gegaan!
dracht-top
bevalling- top
Zoogperiode- Top!!
ik ken meerdere mensen met het zelfde verhaal di ook de kruiden hebben gevoerd