NRPS register B

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

NRPS register B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 21:50

Ik heb een paard zonder papieren en las op Bokt van het B register van het NRPS waar deze dieren in opgenomen kunnen worden als ze aan de rasstandaard voldoen. Het lijkt me leuk om Jildau eens naar de keuring te brengen om haar in dit register te krijgen. Nu wilde ik vragen: Heeft iemand een paard hier in het NRPS B register staan? Krijgt je papierloze paard dan ook een premie op de keuring en kan hij of zij dan ook predikaten behalen zoals ster? Dat kan ik zo snel niet op de site vinden en zou ik best graag willen weten....

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 22:04

Oh wacht, heb het al gevonden

Citaat:
De in het Hulpstamboek opgenomen paarden en pony's worden uitsluitend geplaatst. Zij mogen wel deelnemen aan de zadelrubriek. Zij komen echter niet in aanmerking voor exterieurpredikaten en nemen niet deel aan de Kampioenskeuring.

Wel raar eigenlijk Verward Nou ja, een papier zal ik er nooit bij krijgen en misschien ga ik wel met een andere hengst fokken dan een NRPS'er, dus dit grapje gaat me alleen een hoop geld kosten en niets opleveren vrees ik Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 13:14

Mijn schimmeltje staat in het Sport Register B bij het NRPS.
Best jammer eigenlijk, aangezien ik haar nu niet is een keuring kan laten lopen.