Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Quirinake schreef:Dit is een Lancet:
[image]
[image]
[image]
Mooi paardje, wel beetje te lang naar mijn zin...Is echt een bitch van een paard: slaan, bijten, bokken, steigeren...Als je je sjabrak of zadel wil oplegge moet je oppasse of ze draait haar kont en schopt je...aansingelen oppassen geblazen want dan bijt ze overal heen...
Onder het rijden, als je been geeft of zweep gebruikt bokt ze erop...Echt een kreng maar heeft wel hele mooie gangen...
Gerrie schreef:Al eens afgevraagd waarom ze zo'n bitch is![]()
En wat doe jij eraan om dit in positieve zin te veranderen?
Zoals al eerder verwoord is in dit topic: ieder paard wat je verkeerd rijd kun je verpesten ongeacht de afstamming...
Ga bij jezelf te rade .....
dat paard is niet van mij....Dus ik bemoei mij er niet mee....
Quirinake schreef:Huhumdat paard is niet van mij....Dus ik bemoei mij er niet mee....
*edit*
Dus ik moet niet bij mezelf gaan kijken![]()
Gerrie schreef:Deze informatie is dus uit tweede hand...
Als jij je er niet mee bemoeien wilt waarom dan wel zo'n berichtje de wereld in sturen![]()
Je mag altijd bij jezelf te rade gaan, kijken doe je al wel
Gerrie schreef:Deze informatie is dus uit tweede hand...
Als jij je er niet mee bemoeien wilt waarom dan wel zo'n berichtje de wereld in sturen![]()
Je mag altijd bij jezelf te rade gaan, kijken doe je al wel
Als er een topic over lancets is hier...En een vriendin van mij heeft een lancet
waarom zou ik mij dan niet geroepen mogen voelen om hier neer te zetten wat voor paard het is
frunnik schreef:sorrie hoor, maar er wel eens aan gedacht dat het misschien een paardje is van een bekende ofzo, dan kun je echt wel enigszins oordelen over het gedrag hoor![]()
Ik bemoei mij ook niet met paarden van anderen, maar daarom kan ik nog wel weten wat voor soort paard het is![]()
Beetje banketstaaflig neergezet zo
Quirinake schreef:zegAls er een topic over lancets is hier...En een vriendin van mij heeft een lancet
waarom zou ik mij dan niet geroepen mogen voelen om hier neer te zetten wat voor paard het is
![]()
Is mijn mening he
Gerrie schreef:Ik probeer hier mensen verder te laten kijken...
Alleen de constatering dat het een bitch is ,wekt bij mij meteen een vraag op.
Bij jullie blijkbaar niet
En die mensen in kwestie ook niet want zo hebben ze haar gekocht...Ze wouden een kwaliteitspaard..dat hebben ze...alleen moeten ze erbij nemen dat ze een duivels karakter heeft
frunnik schreef:Al denk ik persoonlijk niet dat het bitcherige komt van Lancet. De Lancets die ik ken zijn juist hele lieve vriendelijke en mensgerichte paarden. Maar je weet nooit helemaal wat een paard heeft meegemaakt.
Maar weet niet wat voor bloed daar achter zit
Quirinake schreef:Idd...
en dat paard heeft natuurlijk nog een moeder ook ehMaar weet niet wat voor bloed daar achter zit
sarabande schreef:Het lijkt me toch voor je zo'n uitgesproken mening neerzet dat je eerst het hele plaatje zoekt.
Dit is F&A juist hier gaat het erom dat een paard altijd het product van een combinatie is.
Nu wordt juist de hengst, wel erg eenzijdig belicht.