Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aimee schreef:Bert Rutten schoolde de werkwillige hengst in no time tot Grand Prix-niveau. "Het was er eentje waar ik op m’n vrije dag de zondag toch even voor m’n plezier op ging zitten", zegt Bert Rutten.
Sjuimpje schreef:Jammer hoor...
Maar het zat er in, ze hebben die Tchaikovsky (of zoiets) toch nog?
Wat ik er van zie houden ze de laatste tijd iedere keer maar 1 hengst voor de dekdienst aan, de oudste wordt dan verkocht.

Zep schreef:reken maar dat Bert er ook gewoon jonge schijtdieren tussen heeft staan en blij is als ie een keer een zondag niet naar stal hoeft.
CGJ12 schreef:Dan leeft ie nog teveel onde het juk van zijn vader.
Als ik schijtdieren kan opruimen, dan kan hij het zeker.
Gewoon iemand opbellen met de mededeling: "Nu ophalen, niet morgen , maar nú....... Kan me niet schelen of ie munt of pepermunt opbrengt"................
Zo houd je tenminste een beetje lol in het leven.
Je kan toch niet elk beest wat vervelend is zomaar opruimen? Misschen laat jouw portomonnee dat toe maar ik heb daar teveel trots voor om me door zo´n schijtbok op mijn kop te laten zitten en ik vind het zonde van het geld om hem maar te verschijten als ik hem geen baas kan of als ik hem blijkbaar gewoonweg niet goed genoeg kan rijden.
CGJ12 schreef:Dat komt doordat Suzanne met plezier met een helm rijdt........
Zover laat ik het niet komen.
Dan moet je wát hè?............
)
Vind het wereldszonde om die op te ruimen. CGJ12 schreef:Dan leeft ie nog teveel onde het juk van zijn vader.
Als ik schijtdieren kan opruimen, dan kan hij het zeker.
Gewoon iemand opbellen met de mededeling: "Nu ophalen, niet morgen , maar nú....... Kan me niet schelen of ie munt of pepermunt opbrengt"................
Zo houd je tenminste een beetje lol in het leven.
doet nog altijd de wereld draaien hoor. Maar goed ook, want daar verkoop jij je paarden ook van.
(waar er weinig van zijn trouwens
)
Suzanne F. schreef:Maar geen doorzettingsvermogen of eigenwaarde.