Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Superlief ding, maar juist absoluut niet heet! Leert ook idd supersnel, ik start haar nu in de B, en hoop na dit zomerseizoen toch ook L1 te kunnen starten, dit moet waarschijnlijk wel lukken, ze moet nog net iets beter bevestig zijn en dan rij ik dikke WP zegge mensen met verstand ervan! Ik heb haar sinds juli, daarvoor altijd op t land gestaan en pas sinds mei echt goed onder het zadel! Springen vind ze ook wel leuk, maar vind ik niet zo leuk, ben meer een dressuurprikker;) Mijn ervaring is er dus supergoed mee!
ik kijk wel even op die site van Jacob Melissen, en dan kan ik hem denk ik ook wel ff in dit topic zetten! waar komt jouw paard vandaan en waar is hij gefokt enzo? en wat is de moedersvader? k heb ook al eens getwijfeld of ik zo'n topic zou openen, je was me net voor
maar je kunt hem er zelf ook opzetten: je klikt in de foto op eigenschappen, dan kopieer je de link en zet je [img] ervoor en [/img] erachter, dus bijv. [img]www.bokt.nl/gidhgir[img]
)