Wie heeft er nog meer een afstammeling van de hengst Kigali?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toledo

Wie heeft er nog meer een afstammeling van de hengst Kigali?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 12:17

Zelf heb ik een 4 jarige donkerbruine ruin van de hengst Kigali, 1.74 hoog. Lief paard, maar wel erg heet. Wil hem graag volgend jaar Z1 gaan starten, hij leert ongeloofelijk snel en maakt ook graag een sprongetje. (Zijn baasje wat minder).
Hij heeft dit jaar de halve finale van de Pavo-cup gelopen in Ermelo.
Wie heeft er nog meer een afstammeling van deze hengst en hoe zijn jullie ervaringen?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 12:23

hey wat leuk, k heb ook een Kigali, ook donkerbruin, een 5-jarige merrie, mv Purioso! 1.54 hoog( mislukkelingetje denk ik, alles is paard in voorfamilie Knipoog) Superlief ding, maar juist absoluut niet heet! Leert ook idd supersnel, ik start haar nu in de B, en hoop na dit zomerseizoen toch ook L1 te kunnen starten, dit moet waarschijnlijk wel lukken, ze moet nog net iets beter bevestig zijn en dan rij ik dikke WP zegge mensen met verstand ervan! Ik heb haar sinds juli, daarvoor altijd op t land gestaan en pas sinds mei echt goed onder het zadel! Springen vind ze ook wel leuk, maar vind ik niet zo leuk, ben meer een dressuurprikker;) Mijn ervaring is er dus supergoed mee!
Hier even n fototje van der,
Afbeelding

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 12:26

Hahaha, dat hoofd! Precies hetzelfde als van mijn paard! Heb helaas geen foto's van hem op de computer staan. Maar neem snel de digi mee naar stal.
Er staan wel foto's van hem op de site van Jacob Melissen, maar ik weet niet hoe ik die door kan linken, sorry.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 12:29

haha grappig dan, iedereen zegt juist dat ze niet op Kigali lijkt Verward ik kijk wel even op die site van Jacob Melissen, en dan kan ik hem denk ik ook wel ff in dit topic zetten! waar komt jouw paard vandaan en waar is hij gefokt enzo? en wat is de moedersvader? k heb ook al eens getwijfeld of ik zo'n topic zou openen, je was me net voor Knipoog

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 12:33

Hahaha, was je dus net voor. Ze lijken idd niet op Kigali zelf nee. Mijn paard heeft ook van die grote, leuke oren en zo'n lief koppie.
Als je zou willen kijken op die site van Jacob Melissen.
Het is een KigaliXSebastiaan en hij heet WLC Toledo. Zijn best leuke foto's van het rijden bij.
Ben benieuwd!! Lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 12:34

ik kan hem niet echt vinden op die site, site is te groot Knipoog maar je kunt hem er zelf ook opzetten: je klikt in de foto op eigenschappen, dan kopieer je de link en zet je [img] ervoor en [/img] erachter, dus bijv. [img]www.bokt.nl/gidhgir[img]
Mijn pony heet Sodera, ik vind het n oerlelijke naam, daarom heet ze thuis Sod/Soddie en op concours Solero Shot( ze toont ook heel braaf en alles, t ziet er heel netjes uit maar het straalt net niet genoeg uit, en dan is Sodera ook zo braaf Knipoog)

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 13:14

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:21

d
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 13:23

Haha, wat leuk allemaal!! Toledo doet het idd erg fijn. Heb les van Edward Gal en hij gaat elke keer beter. Ben ook super blij met hem!!
Haha!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:28

haha wat grappig, ik heb hem geloof ik gevonden, hij heeft links ook 1 wit achterbeentje, precies hetzelfde als mijn pony! k moet binnnenkort eens even work foto's van der maken!

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 13:30

Yep, dat is hem. Zal binnenkort ook eens foto's maken met de digi, zal moeders eens even lief aankijken.
Kunnen we een beetje vergelijken!!!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 13:50

haha ja is wel leuk! k moet ook mijn mama maar ns lief aankijken of zij ook nog ff rij-foto's wil maken!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:35

ik ken{de} een Kigali en die was verkloot met inrijden..daardoor kon ie als je hem reedt de ene keer super braaf gaan en de andere keer dan bokte en steigerde ie alleen maar totdat je eraf lag..hij kon wel lekker draven..was erg jammer dat ie zo verkloot was..fijn dier voor de rest..

alexandra15

Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:17

hoi, jaik ken ook een kigali, mooi paardje, mooie bouw, leuk karakter en leuk dressuur en kon redelijk springen. Niet zo groot alleen, 1.63M ofzo.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 23:23

Ik heb Kigali zelf gezien op 28 Augustus in Groningen en ook veel foto's van hem gemaakt in Actie... Echt een heeeeeeeeel mooi dier vond ik het...
Mensen die intresse hebben in dressuurfoto's van hem kunnen mijn PB-en Haha!