Chalan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Piet

Chalan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 08:17

Wie heeft er info over de holsteiner hengst Chalan (Chambertin X Carolus I X Calypso I). Staat ter dekking bij de Havikerwaard. Loopt hij in de sport, en hoe doet hij het. Hoe fokt hij? Wat voor soort merrie past er het best bij? Op wat voor punten verbetert/verslechtert hij z'n nakomelingen? Komt de hengst uit een goede merriestam? Fokt hij voldoende maat? Veredelt hij? etc. etc. Alle info is welkom.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 10:28

Vraag kun je beter op Horse gate stellen, niemand die hem kent hier.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 12:42

ja en zoek eens op google! wil ook heeeeeeel goed helpen Knipoog

_Piet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 16:32

love_sodera schreef:
ja en zoek eens op google! wil ook heeeeeeel goed helpen Knipoog

Is wel een erg open deur. Heb ik natuurlijk al gedaan. Maar ik wil info uit de praktijk (informatie van fokkers/ruiters e.d.), en dit vind je echt niet via Google.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 02:18

_Piet schreef:
Is wel een erg open deur. Heb ik natuurlijk al gedaan. Maar ik wil info uit de praktijk (informatie van fokkers/ruiters e.d.), en dit vind je echt niet via Google.

ik kom regelmatig kinderen van hem tegen in uitslagen ed,ik heb m op de hengstenshow van twis gezien en paard met mooie manier van springen en goed type met een fraai hoofd. Ook heeft hij in Lanaken goed gedaan. Ik kan je helaas niet verder helpen, maar dat niemand hem hier kent vind ik wat voorbarig Haha!

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 06:48

Volgens mij vergis je je, want Chalan is nog maar 6.