No Limit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laureentje

No Limit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 20:37

Hallo,

wie weet of No Limit (indoctro x purioso x legaat x garant x lucky boy) ook nog eens in de ring verschijnt? Ik heb al zo lang niets meer van hem vernomen en ik heb een vier jarige merrie van hem en zou wel eens willen weten waar die hengst gebleven is! Zou hem graag nog eens in actie willen zien.

Wie weet iets?

Groetjes laureentje

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:08

Meestal komen ze met de hengstencompetities in actie en gaan ze dan dekken!!!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:59

ik heb bij de eigenaar van no limit gewerkt. afgelopen jaar en toen was hij volop in actie. met goede prestaties. ik volg hem nu eigenlijk niet meer, maar toen ging het eigenlijk heel goed.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:17

Als het goed is staat hij nog steeds bij Wim Cazemier in Nuis (Gr). Zover ik weet wordt No Limit nog steeds in de sport. Maar anders moet je hem eens een e-mailtje sturen. Hij kan het je vast vertellen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 22:37

No Limit is als het goed is nog steeds in de sport!

Ik heb ook een nakomeling van hem, anderhalf jaar is ze nu.
Erg gave hengst!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 09:35

Mathijs van Asten rijdt hem en volgens mij wordt hij nog steeds uitgebracht. Maar als hij nu bij Cazemier staat (sinds wanneer staat hij daar dan?) lijkt het me iets te ver voor mathijs

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 09:44

Hij heeft heel lang bij Cazemier gestaan. En Wim is (geloof) ik ook half eigenaar. Heb No Limit wel eens bij Wim gezien toen ik er was, dus hij heeft er zeker gestaan, maar of hij er nu nog staat dat weet ik niet 100% zeker. En als Mathijs hem rijd zal dit wel niet zo zijn en zal die wel of bij Mathijs of.....op stal staan.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 10:19

mathijs van asten rijd hem zekerste weten zoals marjolijn al zei. en Cazemier is het dekstattion waar hij ook voor dekt. de volle eigenar is niet Cazemier maar Kooistra. (hij heeft hem als veulen gekocht en nooit verder verkocht) Waarschijnlijk ben jij dan een keer rond het dekseizoen er geweest. Dat hij daar voor de hengstenshow was. Of misschien toen Hester klompmaker hem nog reed. die zit nl. in buitenpost. Vorig jaar was hij in elk geval bij Van Asten.

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 11:50

Voor zover ik weet staat No Limit bij Mathijs, als het goed is stond hij twee weken geleden in Wanroy nog op de startlijst. In Zuidlaren had ik ook nog gevraagd waarom hij No Limit niet mee had, toen zei hij dat hij een blessure had? (Dacht dat dat zijn andere Indoctro was, Maseratie... Verward ) Ik kan woensdag wel even vragen...

No Limit heeft dit jaar o.a. gesprongen in:
Nuland
Valkenswaard
Gera
Den Haag
Geesteren
Redefin
Zwolle
Den Bosch

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 13:59

@Aikesflame, ik zei niet dat ie van Cazemier was, maar dacht dat Cazemier mede eigenaar was (ik kan dit natuurlijk fout hebben). En het is inderdaad een tijdje geleden en toen reed Hester hem inderdaad nog. Ik denk zelfs dat het al 3 jaar geleden is (als ik er goed over nadenk....)

Maar Candidat had hem al gespot zag ik

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:37

@ Tequilaros. cazemier is nooit medeeigenaar geweest. hij is vanaf veulen af aan van kooistra.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:43

O, maar dat wist ik niet. Daarom zei ik ook al DACHT. Maar bij deze is dat misverstand dan weer uit de wereld geholpen. Dank

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:57

oke. had het een beetje vreemd getypt net.

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:10

Geeft niet! We snappen elkaar nu weer.

Maar weer ontopic waar kunnen we No Limit eerdaags bewonderen??

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:02

Ik kan het binnenkort wel even vragen Lachen

Dit weekend is Jumping Indoor Maastricht, maar ik weet niet of No Limit mee gaat...