Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen toen zat ik gewoon krap bij kas omdat mijn katje een ongeluk had gehad en iedere dag naar de DA moest, dus ik had even geen geld meer over voor het AVS...Tsja, ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je misschien toch lid moet zijn voor officiele keuringen e.d. (als je mee wil doen tenminste) Ik blijf maar gewoon lid deze keer, de blaadjes gaan vast heeeeeeel interessant worden Carola...ik ben namelijk van plan om een paar stukjes te schrijven en op te sturen...*grinnik* En het AVS kan heel behulpzaam zijn...ik heb ze al ik weet niet hoe vaak telefonisch lastig gevallen als ik informatie wou hebben over bepaalde arabjes...
En btw, ik ga eindelijk die cd-rom bestellen, dan ga ik weer aan de slag met Adventure's stamboom hoor! Dan zal het wel een stuk sneller gaan, kan ik ook weer verder met Scaaltjes stamboom...Maar goed, bijkomende reden voor mij om lid te blijven is natuurlijk het op komst zijnde arabje...
Succes met beslissen!

Ook de servise van het AVS is ronduit uitstekend, ik heb ook al meerdere malen m'n naamgenootje in Utrecht gebeld voor het één of ander (degene die dus werkt bij het AVS kantoor).