Ik ken welgeteld 1 afstammeling van Kenwood, dat is een merrie met eindeloos veel springvermogen, maar geen mooi paard, slechte hals, lomp hoofd, en een dressuurmatig drama (komt vnl. door haar bouw) Maar ze heeft wel weer een fijn karakter, wel een doordouwer maar wil voor je werken.
Wie kent er nog meer Kenwoods?
maessie
Geplaatst: 02-12-04 13:12
Hey niet zoveel reacties zie ik wel. Ik ken wel een Kenwood. een jonge ruin. Niet een heel gemakkelijk paard om te rijden, maar hij kan super springen! Hij kan ook heel lekker lopen, maar hoe hij dressuurmatig is weet ik niet. (Hij staat bij een springruiter op stal) het is echt een superslim paard! Het is idd niet moedersmooiste, maar wel correct gebouwd. Met een kop als een bushokje zeg maar! In de omgang is hij wel ontzettend lief.
Climax
Geplaatst: 02-12-04 19:19
Ik heb vandaag op praktijk een Kenwood x Boreas gezien. Bloedmooi beestje, en súperspringen, echt uit het boekje, maar wat een lastig beest. Onder het zadel schijnt ze niet te rijden te zijn, bokt iedereen eraf.
Je moet ruchet hier op Bokt eens PB'en, zij hadden van de zomer 2 Kenwoods, ik weet niet of ze die nog heeft.
Concorde
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-04 19:25
De ruin waarin ik interesse heb is ook een Kenwood x Boreas (x Duc de Normandie), maar volgens zeggen is ie wel braaf (ruin trouwens)
Climax
Geplaatst: 02-12-04 19:49
Ben je al wezen kijken? Zou ik wel even goed om denken, want ik heb gehoord dat Kenwoods wel eens lastige beesten zijn. Is Kenwood ook niet Goodtimes x Notaris (hoezo ik vraag om een lastig karakter
Die van ruchet zijn geloof ik ook niet heel simpel, de ene is wel heel vrolijk maar soms wat klierig en de andere is zo'n 'echte merrie'.