Marschal van de klingelbeecke Haflinger/afstamming

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smax

Marschal van de klingelbeecke Haflinger/afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 18:26

Wie heeft er een afstamming van de al overleden hengst Marschal van de klingelbeecke???

Ik heb er namelijk 1 een hele donker rode, ben benieuwd of er nog meer half broertjes en zusjes rond lopen met zo`n donker rode kleur en witte staart en manen?

De mijne heet Max van Egbertskamp
vader dus; Marschal van de klingelbeecke
Moeder: Carina van de Heidebloem

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:14

Ik ken een Marnix van der Klappenberg. Vader is Marschall v/d klingelbeecke en de moeder was Wilma von den Brandefurt.
Ik heb wel een foto van hem, moet je maareven je email adres mailen.
Het is niet mijn eigen paard maar lange tijd geweest van een vriend van mij en later verkocht maar wel op de manege blijven staan.

Pittig beestje en had dezelfde vlek als zijn vader rond zijn rug. Die vriend heeft L gestart met hem, maar verder niks meer gedaan. Het meisje waarvan hij nu is rijdt er gewoon mee, springt een beetje(heeft ook onderling gesprongen) en dressuurt een beetje. Hij is niet heel erg donker, maar gewoon een halflingerkleur. Hij is wel veel sjieker dan de gemiddelde haflinger, maar dat zal wel van moederskant komen. Er stond nl. ook nog een halflinger op de manege welke uit Marnix zijn (half)zus kwam en die was wel iets kleiner maar ook erg sjiek.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 20:13

bedankt, mijn e-mail adres staat in mijn profiel Haha!

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 15:14

Ik ben tegenwoordig de eigenaar Marnix. Hij is inmiddels 20jaar en hij heeft inderdaad het vlekje zoals zijn vader op zijn rug.
Heeft een hele luxe bouw en is licht van kleur :-)

Sammie

Re: Marschal van de klingelbeecke Haflinger/afstamming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 22:33

20 jaar alweer :') Gut.. Ik weet nog dat hij ingereden werd.

Maar leuk :D Volgens mij heb ik jou ook een keer op de startlijsten gezien. Of was dat dan weer de vorige eigenaar?

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:31

En inmiddels al weer 21, sorry ik zit nooit op bokt maar zag ineens je antwoord.
Nee ik rijd geen wedstrijden met hem, dat was zijn vorige eigenaar.
Bij mij word hij lekker recreatief bereden en vooral vertroeteld!
Kun je mij iets meer vertellen over toen hij "klein" was, vind ik wel heel leuk :-)
En weet je toevallig waar hij gefokt is? Ik heb niet heel veel informatie over hem....

Ik snap alleen niet hoe ik een prive bericht moet versturen haha en evt een foto van hoe hij er nu uitziet

AMBERRTJEE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:14

Ik zit trouwens op facebook pagina: Koudbloeden... Daar komen helemaal geen reacties over de nakomelingen van Marschal, kei jammer!

smax schreef:
Wie heeft er een afstamming van de al overleden hengst Marschal van de klingelbeecke???

Ik heb er namelijk 1 een hele donker rode, ben benieuwd of er nog meer half broertjes en zusjes rond lopen met zo`n donker rode kleur en witte staart en manen?

De mijne heet Max van Egbertskamp
vader dus; Marschal van de klingelbeecke
Moeder: Carina van de Heidebloem

Dit is Marnix:
Afbeelding