SCheutje Democraat doet het goed in het NRPS... Had zelf een goede Sjapoer x Democraat x Baccarat, kwam laatst een hele mooie zoon van Houston x Democraat tegen die ik maar kwalijk kon laten staan...
Ik zie ze graag, die nafok van Democraat. Mooie maat en verhouding. Zie er wel graag veel bloed bij. Een Democraat x Contango bijvoorbeeld lijkt me een hele zware jongen...
fokfanaat
Geplaatst: 23-11-04 20:24
Democraat strooit nogal in mijn ogen, sommigen heel beperkt, anderen heel apart. Maar op mijn simpele merrie (basisachtig) verbeterde hij super en het resultaat loopt lichte tour.
fokfanaat
Geplaatst: 23-11-04 20:50
a JUP Grand Prix dressuur met Sonja Gademann. a HUNTER met Leida Strijk 1998 no. 3 tijdens Nederlandse Kampioenschappen te Nijmegen. a HENDERSON (Democraat x Amor) is een goedgekeurde KWPN hengst van Democraat's eerste jaargang die later naar de USA geëxporteerd is! a CLASSIC MAN (Concorde v.d. Helle x Democraat) winnaar met Toni Hassman van de titel Best Young Stallion 2000 in Zwolle. a DANCING MAN (Democraat x Romadour II) Prix St. George dressuur a DUNHILL (Democraat x Pik Bube I) Prix St. George dressuur a DEAVILLE (Democraat x Weltmeister) Prix St. George dressuur a DEMIRO II (Democraat x Ramiro) Prix St. George dressuur a IMAGINE (Democraat x Roemer) Prix St. George dressuur a JIVARO (Democraat x Wolfgang) Prix St. George dressuur
Democraat heeft destijds zijn verrichtingen afgelegd in Warendorf en deze winnend afgesloten. Mede doordat Democraat daar zo imponeerde heeft hij twee seizoenen gediend op het NRW Landgestüt in Warendorf. Dat hij daar gepast heeft blijkt wel: zijn kinderen presteren daar zeer opvallend zowel bij de dressuur als het springen, waardoor ook hier Democraat zeer hoog op de dressuur- en springindex staat.
Democraat zelf heeft de dressuurcompetitie gewonnen met Anky van Grunsven en later nationale en internationale successen geboekt op Prix-st. Georges / Intermediare I niveau!
Daarnaast heeft Democraat nationaal 1.40 m. gesprongen onder Jos Lansink en in 1996 vele internationale successen geboekt met Jutta Winkler, o.a. winnaar nationale rubriek in Mechelen en Brussel!
terorita
Geplaatst: 24-11-04 15:40
libido democraat x nimmerdor onder arjan teeuwissen niet goed gekeurd dacht ik in 2002 zijn er twee zonen aangewezen voor ermelo democraat x michelangelo democraat x juventus heb allleen verder weinig van ze gehoord
Aimee
Geplaatst: 24-11-04 16:09
De stal waar ik tegenwoordig wat rijd, daar staat een hele fijne Democraat, watch out! Want hoogstwaarschijnlijk loopt die Pavo-cup komend jaar... :D Moedersvader is trouwens een volbloed, weet zo uit m'n hoofd even niet welke.
Suzanne F.
Geplaatst: 24-11-04 18:33
terorita schreef:
in 2002 zijn er twee zonen aangewezen voor ermelo democraat x michelangelo
Skyline
amagun
Geplaatst: 24-11-04 19:30
GribaldiFAN schreef:
Voor zover ik weet zijn er geen gkk zonen van democraat. Welke bekende kinderen heeft hij. En welke GGK hengsten voeren wel zijn bloed??
Jup was/is in Engeland ggk, alleen hebben we daar nu een beetje weinig aan