Sandro hit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HorseMoments

Sandro hit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 14:39

Sandro Hit (Sandro Song x Ramino x Welt As)

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn dus zo wat de enige foto's die ik van Sandro Hit kan vinden. Als je gaat zoeken op zijn kinderen vind je veel meer.

Wie kan mij helpen aan andere foto's van deze hengst. Ik kan ze niet vinden en ben er vanovertuigd dat er meer foto's van deze geweldige hengst moeten zijn.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 14:50

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:13

Deze kan er ook nog bij Knipoog

Afbeelding

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 15:45

Alvast hartelijk bedankt voor de foto's!!

Daarnaast vraag ik me af of iemand een overzicht heeft van alle goedgekeurde zonen van Sandro Hit. Het zijn er iig een hele boel!!
En welke bekende dochters zoals poeten hij heeft gefokt.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:54

Maar GF, even nieuwsgierig Knipoog, vanwaar de interesse voor Sandro Hit?

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 16:01

Anoukie schreef:
Maar GF, even nieuwsgierig Knipoog, vanwaar de interesse voor Sandro Hit?

Sandro Hit is een geweldige hengst en zijn nakomelingen doen het fantastisch ik ben dan ook erg benieuwd hoeveel goedgekeurde kinderen hij heeft. Ik ken er een heel aantal, maar volgens mij zijn er nog veel meer! Daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 16:03

[FA] Goedgekeurde zonen van Sandro Hit
Wouter24 schreef:
Welke wil je hebben? Sunny Boy, Sommerhit, Sandrit, Show Star, Sir Willson en Stedinger? Diamond Hit en Royal hit komen uit dezelfde moeder als van Sandro hit.

Keuze genoeg dacht ik zo...

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 16:11

Dat zijn er veel maar lang niet allemaal! Ik denk dat dat zelf googelen wordt.

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 16:57

Hier een paar:

Sacre Coeur
Saltimbanco
Samba Hit
San Antonio
San Brentano
San Rubin
Sandreo
Sandrit
Sandro
Sandro Classic
Sandro King
Sandrohall
Santa Cruz
Santiago
Show Star
Sir Bedo
Sir Donnerhall
Sir Willson
Sir Savoy
Sommerhit
Soprano
Stedinger
Sterling
Sunny Boy
Undigo
Laatst bijgewerkt door GertJan op 22-11-04 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 17:00

Hey zijn er veel. Ik zal wel effe zoeken.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 17:23

OK dan! Alvast bedankt!! Hier kan ik zeker wat mee!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:11

Sando hit rules echt vet!! Haha!

Ik vind hem zo mooi en zou hem graag als partner voor Lotje willen maar ik heb geen idee hoe hij vererft op zo´n merrie??! Zou het allemaal niet net wat te iel en te teer worden?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:24

een vriend van me heeft waarschijnlijk als ze goed gekeurd wordt een 3 jarige sandro hit X lord sinclair merrie Lachen

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:27

In de hoefslag van deze maand staat een stuk over de fokker van Sandro hit.

dutchgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 20:27

sandro-hit vererft niet zo sterk dus de merrie is erg belangrijk zeker moet het een merrie met maat zijn.Ik wilde mijn merrie door sandro-hit laten dekken maar door de hengstenhouder werdt het mij af geraden omdat de merrie niet zo groot is en zijn sperma is ook niet helemaal goed dus de kans dat het niet pakt is daar door groter helaas want ik vind het een geweldige hengst mijn merrie is nu gedekt door Royal-Dance die geeft veel maat door en vererft sterk.

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:05

Suzanne F. schreef:
Sando hit rules echt vet!! Haha!

Ik vind hem zo mooi en zou hem graag als partner voor Lotje willen maar ik heb geen idee hoe hij vererft op zo´n merrie??! Zou het allemaal niet net wat te iel en te teer worden?

Ik denk idd ook dat je hier misschien een punt hebt. Tenminste voor mij is het ook een aandachtspunt. Ik vind hem ook super, maar voor te combineren met onze merrie denk ik ook dat het allemaal wat te fragiel wordt. Daarom kijk ik wel uit naar een nakomeling van Sandro Hit uit een moederlijn die bekend staat massa en maat te geven.

Seg maar Suzanne, als ik de foto's van Lotje zo bekijk. Die heeft toch voldoende maat en massa vind ik.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:18

Jan_VT schreef:
Zeg maar Suzanne, als ik de foto's van Lotje zo bekijk. Die heeft toch voldoende maat en massa vind ik.

Ja inmiddels wel ja. Ach qua maat wel netjes. 1,67 m. Maar liever niet kleiner. En ze was als jong paard echt heel iel en haar beenwerk is nog steeds wel wat teer.Daarom koos ik ook voor Ferro.
Maar ik vind Sandro hit zo gaaf maar weet niet of t goed uitpakt met haar. Zit ook aan Metall te denken maar daar open ik wel een ander topic over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:27

nog een stukje tekst die staat op www.deijzerenman.com

Sandro Hit, zwart, geb. 01-06-1993, stokmaat 1.72 m
Stralend mooie “Zwarte”, briljant in type en bewegingskwaliteit, een echte “eyecatcher”. Sandro Hit is en blijft het gesprek van de dag. Onder zijn ruiter Dr. Ulf Möller werd hij Wereldkampioen 1999 van de zesjarige dressuurpaarden en sensationele overwinnaar van het Bundeschampionat 1999 te Warendorf. Hij leverde de laatste jaren op de veilingen in Vechta, Verden, Ankum alsook in Nederland en Engeland steeds het topveulen. Op de voorjaarsveiling 2002 in Vechta werd zijn zoon “Super Star” voor f 250.000,- aan Sissi Max-Theurer (Oostenrijk) verkocht. Verder staan op zijn resultatenlijst reeds 60 gekeurde zonen en Staatsprämien merries, waaronder ook kampioenshengsten en vele premiehengsten. Alleen al in 2002 leverde hij met “Sir Willson” en “Stedinger” twee kampioenshengsten. Sinds vele jaren veroveren zijn nakomelingen medailles op het Bundeschampionat, zoals “Show Star”, Bundeschampion 2001 en reservekampioen 2002. “Poetin” veroverde, in herhaling op haar titel 2000, de Bundeschampionatstitel voor 6-jarigen en won op spectaculaire wijze de wereldtitel. Daarnaast werd zij voor het recordbedrag van f 2.500.000,- verkocht op de PSI-veiling. Sandro Hit bracht naast Poetin met “Sandro” de reserve-Bundeschampion en met “Sunny Boy” de winnaar van de kleine finale. Met “Sandritana Olympia” bracht hij in Nederland op de Limburgse Veulenveiling de prijstopper met €31.000,-. Sandro Hit maakt verdere furore met zijn nakomelingen, die hem in de fokwaardeschatting een index opleveren van 153 punten bij een betrouwbaarheid van 88%. Vader Sandro Song was destijds kampioen van de hengstenkeuring en Hauptprämiensieger. Moeders vader Ramino was kampioen van de Hengstleistungs-prüfung en later vijfmaal kampioen van Italië. De in de derde generatie verschijnende Welt As is een van de invloedrijkste prestatieverervers van de laatste jaren als onder andere vader van de Olympisch Kampioen Bonfire. Zijn moeder, de elite-merrie Loretta, bracht ook de aanstormende Landeskampioen en reservekampioen van het Bundeschampionat “Daimond Hit” alsmede de hoogelegante 1c-premiehengst “Royal Hit”.

Sandro Song Sandro Sacramento Song xx
Duerte
Antenne II Gepard
Antenne
Loretta Elite-St. Ramino Ramiro
Dombuche
Lassie Welt As
Lucie

Sandro Hit is goedgekeurd voor Oldenburg, Hannover, Rheinland, Westfalen en Zuid-Duitse verbanden