Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjuimpje schreef:Ik heb hem wel gezien,
ik vind dat er een nare hals en kop op zit, het is een heel rassit dier en van karakter is hij echt enorm ril.
Of hij echt goed kan lopen vond ik dus ook moeilijk beoordelen, ik heb hem alleen maar zien wegspringen, in elkaar zien duiken of zien wegrennen.
ocihc schreef:MissSisa waar haal je trouwens die info met foto vandaan?
lucas03 schreef:
Sjuimpje schreef:Ik heb hem wel gezien,
ik vind dat er een nare hals en kop op zit, het is een heel rassit dier en van karakter is hij echt enorm ril.
Of hij echt goed kan lopen vond ik dus ook moeilijk beoordelen, ik heb hem alleen maar zien wegspringen, in elkaar zien duiken of zien wegrennen.
Sjuimpje schreef:Undigo was de enige welke verschillende malen door het publiek heen naar buiten probeerde te breken. De Oscar daarentegen heeft geen pas verkeerd gezet, die liep als volleerd koppaard zijn rondjes.
Een keer een pas verkeerd zetten lijkt mij vrij logisch voor een jong dier, maar het moet wel een keertje ophouden, ze moeten zich ook niet compleet afsluiten voor berijder en hulp op de grond.
Lijkt me toch wel iets om rekening mee te houden wanneer je ermee wilt fokken.
Sjuimpje schreef:Dhr. Hamoen was diegene die ook zei dat het dier erg sensibel was,
waarop gelach kwam uit het publiek omdat sensibel nogal zacht was uitgedrukt.
Overigens hoor je mij niet zeggen dat het handig was om het buiten te doen, maar de rest van de hengsten liepen, naarmate ze wat rondjes erop hadden zitten wel gewoon overal langs terwijl Undigo bleef rennen en springen. Het was de enige hengst die niet tot rust kwam.
Sjuimpje schreef:Overigens hoor je mij niet zeggen dat het handig was om het buiten te doen, maar de rest van de hengsten liepen, naarmate ze wat rondjes erop hadden zitten wel gewoon overal langs terwijl Undigo bleef rennen en springen. Het was de enige hengst die niet tot rust kwam.
pukpaleis schreef:schijt-bok(en ik heb hem in handen gehad,zo nu en dan als het lukte..)
Volgens eig, is hij door het werk nu wel makkelijker geworden, ben benieuwd in Pavo Cup volgend jaar, hopelijk schopt hij het tot de gast-ruiters (en niet tegen hen)