Ik wil haar zo graag in de buurt houden! Hoe pak ik dit aan? Ik woon in Edam/Volendam en tot zo'n 40 autominuten weg vindt ik géén probleem. Hoe doen jullie dat? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik wil haar zo graag in de buurt houden! Hoe pak ik dit aan? Ik woon in Edam/Volendam en tot zo'n 40 autominuten weg vindt ik géén probleem. Hoe doen jullie dat?
Ik zal maar wat fokkers in de buurt gaan bellen, misschien dat er iemand nog een plekje heeft en anders wordt het toch Friesland....
. Ik hoop haar echt in onze buurt te kunnen houden - de gedachte dat ze ver weg is vind ik zo akelig! Had ik van tevoren niet kunnen bedenken. Alaska schreef:Vinden jullie het ook zo moeilijk je veulen van je merrie af te halen? Ze zijn zó gek op elkaar en wij op het veulen. Ik voel me een barbaar om ze uit elkaar te moeten gaan halen - zó wreed. Of ben ik te gevoelig?

en net wat Haffie Lady zegt: Een week later weer wezen kijken en mw had het zo naar haar zin, dat ze bij wijze van spreke mij nog net gedag kon zeggen
en daarna weer hard terug naar haar vriendinnetje.
en toen zei een kennis van ons, die zelf veulens fokt maar geen opfok heeft: kom haar maar lekker bij mij zetten. Dus ik heb echt geluk gehad!!