toen die 4 jaar was.

toen die in nl aankwam nou 2 maanden daarna.
nu een paar jaar later, is het toch echt een cremello
hier het bewijs? ik vind het raar.... maar het is toch echt baron. nu is die 11.. beetje raar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Peterina schreef:Met leeftijd kan een Perlino's manen en start haren verlichten.
Zoals al geadviseerd op andere topics de ENIGE ECHTE manier om zeker te zijn wat zijn genetisch materiaal is, is om een DNA test te laten doen achter de aanwezigheid van E (zwart) en A (agouti)! Als er maar een E en A genen aanwezig zijn dan is hij Perlino. Als de E afwezig is en hij e (vos) heeft dan is hij cremello.
Navidad schreef:ga ik zeker ook laten doenmaar moet je daar wel het geld voor hebben
en verder viel dit me gewoon op, het is gewoon een ontzettend groot kleurverschil.
Peterina schreef:Het is misschien de moeite waard om te informeren achter de DNA test in de lab in Frankrijk te laten doen ... is goedkoper dan UCDavis (dacht ik?). Trouwens toen de test op Creme pas beschikbaar was, werd alle DNA monsters van USA naar Frankrijk gestuurt voor de test.