Wie kent de huidige eigenaresse van Azaz?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kukkie

Wie kent de huidige eigenaresse van Azaz?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 21:46

Hallo,
Ongeveer 5 jaar geleden verkocht ik mijn lieffie Azaz, een arabisch volbloed, vos met prachtige bles. Hij is na een tijdje aan Leonie in Dordrecht verkocht. Omdat ik het graag wilde weten als hij doodging of werd verkocht, mailde ze me een paar jaar later dat hij verkocht moest worden en of ik hem terug wilde kopen. Dat wilde ik graag, maar vanwege mijn studie kon dat echt niet.
Ik zou graag weten of het goed met hem gaat. Als mijn informatie klopt, is hij verkocht aan twee jonge meiden in Dordrecht.
Azaz zijn vader is Alexander, zijn moeder Tshida, hij knabbelt graag op alles, ook z'n eigen tong. Hij kan koffievos zijn geworden, net als z'n vader.
Ken je hem of weet je waar hij staat, ken je de eigenaar(esse), laat wat van je horen alstjeblieft.
Groetjes Lara

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 15:38

Heb je een foto van hem?
Groetjes pharlap.

lummeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:32

Dag Kukkie

Het gaat heel goed met Azzaz. Hij staat op dezelfde manege als waar ik sta. Leonie komt ook regelmatig op bokt. Hij heeft het heel goed bij zijn nieuwe baasjes. Het is nog steeds een vosje hoor en geen koffievos.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:23

ja Leoni_M heet ze moet je maar even in haar profiel kijken.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 16:31