Anglo arabier

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pharlap

Anglo arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 18:35

Vraagje heeft dit paard iets weg van een bekende anglo arabier, of komen de aftekeningen of bouw van dit paard overheen met een bekende anglo arabier ( of een engels volbloed ).
Dit is een echte anglo arabier.
Groetjes pharlap.

Afbeelding

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:43

De foto is niet echt handig genomen, je kunt beter een foto van de zijkant plaatsen.

Maar wat wil je nu precies weten? Je zegt zelf dat het een Anglo-Arabier is, maar waarom wil je dat dan van Bokt bevestigd hebben?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:45

Van een standfoto (van de zijkant dus) kun je idd meer zeggen dan van zo'n foto van de voorkant.

Weet je zijn/haar afstamming?

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 18:51

Ik zoek al een jaar zijn afstamming.
Mijn vriend is net weer naar de manege eigenaar geweest om te kijken of hij echt zijn papieren niet heeft, maar hij heeft hem van de handelaar waar hij mee samen werkt en het enige wat hij wist ( zij hij toendertijd ook al ), dat het een anglo arabier is, en dat hij 9 was ,nu dus 11.
Ik heb alles al geprobeert, verzamelplaats, marktplaats, een vrouw hier op bokt uit belgie, het vondst, prikbord gestolen paarden, nrps ( gevraagd voor dna test ), kwpn noem maar op, maar het lijkt of hij uit een bloemkool gekomen is.
Zal ik een andere foto plaatsen of heb je een andere manier voor me?
groetjes Pharlap.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:54

Je zou bij een DA kunnen laten controleren of hij toevallig een chip heeft die er al een tijdje zit. Het gebeurt wel vaker dat op die manier de afstamming van een paard wordt achterhaald.

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 18:56

Is al gedaan, de enige chip die er inzit komt van mij.
Pharlap.