Onze P.R.E. merrie Famosa is op 3 en 5 mei gedekt door Polaco II. Begin april moet er, als het allemaal goed gaat, een mooi P.R.E. veulentje komen.

Hier is ze bijna 6 maanden drachtig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
...ga ik wel weer poetsen
AnnaBabs schreef:Ahh wat is Moosje dik geworden hihi! Tis echt zo'n scheetje! Ben echt blij voor je! Polaco geeft zo'n ontzettend mooie veulens! en Moos ook...kijk maar naar Duque! dat vind ik ook zo'n mooi beestje!
Nou dat het maar een mooi veulen mag worden! ik ben zo benieuwd wat eruit komt! wat duurt april nog lahang!! (verder ben ik best geduldig hoor)
Leuke foto's!!
p.s. tis trouwens Pura Raza Espagnol...foei phia! Ga je huiswerk eens doen...ga ik wel weer poetsen
En jij goed poetsen he!!! 
. Ze legt dan haar hoofd op je schouder en kijkt je aan van Ohhhh ik heb het zwaar
. Ze hinnikt elke keer als ze ons ziet. Buiten lopen wil ze haast niet meer
Na een half uur tot een uur staat ze te klauwen en zenuwachtig heen en weer te rennen. We zetten haar binnen en daar staat ze lekker hooi te knabbelen met een tevreden blik in haar ogen. In de paddock ligt ook hooi, maar binnen is toch lekkerder