P.R.E. merries met dikke buiken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

P.R.E. merries met dikke buiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 16:55

Wie heeft er een drachtige P.R.E. merrie en door wie is zij gedekt?

Onze P.R.E. merrie Famosa is op 3 en 5 mei gedekt door Polaco II. Begin april moet er, als het allemaal goed gaat, een mooi P.R.E. veulentje komen.

Afbeelding

Afbeelding

Hier is ze bijna 6 maanden drachtig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:01

OMG Wow!

Die heeft al een aardig buikje, was ze van zichzelf ook al redelijk zwaar of heb je je misschien in de data vergist Clown

Weet je zeker dat er geen 2 in zitten?

Ben benieuwd naar jullie aanstaande veulen Lachen

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 18:37

Niet in de datum vergist Haha! Ze is van haar zelf al zwaarlijvig. Zeg maar volslank. Ze is 12 jaar en al zeker een jaar of 8 fokmerrie voor haar beroep. Ze heeft er dus ongeveer 8 gehad. Daarom heeft ze zo hangmatbuikje. Bloos

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:54

Aha, dus dit is Konigin Famosa Tong uitsteken

Maar ziet er al lekker vol uit! Mooi! Ik hou van schimmels Haha!!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 22:49

De nakomelingen van Famosa:

2004: Helaas een merrie veulen verworpen op 6 maanden. Navelstreng zat om het veulen heen.

2003 merrie V: Polaco II
Afbeelding

2002 merrie V: Presumido
Afbeelding

2001 hengst V: Centenario
Afbeelding

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:08

Kwijl Hyper!
is verliefd Haha!
I love schimmeltjes

maar waar staat PRE voor?

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 23:17

P.R.E. = Pura Rasa Espanol of te wel een Andalusier.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:29

Ahh wat is Moosje dik geworden hihi! Tis echt zo'n scheetje! Ben echt blij voor je! Polaco geeft zo'n ontzettend mooie veulens! en Moos ook...kijk maar naar Duque! dat vind ik ook zo'n mooi beestje!

Nou dat het maar een mooi veulen mag worden! ik ben zo benieuwd wat eruit komt! wat duurt april nog lahang!! (verder ben ik best geduldig hoor Haha!)

Leuke foto's!!

p.s. tis trouwens Pura Raza Espagnol...foei phia! Ga je huiswerk eens doen Tong uitsteken...ga ik wel weer poetsen Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 23:43

AnnaBabs schreef:
Ahh wat is Moosje dik geworden hihi! Tis echt zo'n scheetje! Ben echt blij voor je! Polaco geeft zo'n ontzettend mooie veulens! en Moos ook...kijk maar naar Duque! dat vind ik ook zo'n mooi beestje!

Nou dat het maar een mooi veulen mag worden! ik ben zo benieuwd wat eruit komt! wat duurt april nog lahang!! (verder ben ik best geduldig hoor Haha!)

Leuke foto's!!

p.s. tis trouwens Pura Raza Espagnol...foei phia! Ga je huiswerk eens doen Tong uitsteken...ga ik wel weer poetsen Haha!

Solly voor de domme taalvout Tong uitsteken En jij goed poetsen he!!! Knipoog

Ze is nog knuffeliger toen je haar de laatste keer zag in Belgie. We steunen haar in haar moeilijke tijden Bloos . Ze legt dan haar hoofd op je schouder en kijkt je aan van Ohhhh ik heb het zwaar Lovers . Ze hinnikt elke keer als ze ons ziet. Buiten lopen wil ze haast niet meer Verward Na een half uur tot een uur staat ze te klauwen en zenuwachtig heen en weer te rennen. We zetten haar binnen en daar staat ze lekker hooi te knabbelen met een tevreden blik in haar ogen. In de paddock ligt ook hooi, maar binnen is toch lekkerder Verward

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 23:47

haha wat een beest is het ook Haha!. Maar natuurlijk is hooi binnen veel lekkerder! weet je dan niet welke invloed zonlicht allemaal heeft op de smaak Tong uitsteken ?..neen dan geef mij maar een plakje binnen hoor

ik poets al...Haha!