hoihoi wie kent star het is een mooi beessie. ik heb een veulen van hem. mij veulen is een kruising van haflinger/arabiertje. ik ben op zoek naar mensen die meer over hem weten. en afstammelingen kent van hem foto's graag welkom
Ik heb hem zo ongeveer 3/4 jaar geleden met eigen ogen gezien toen ik bij de heer Brouwer op bezoek was. Het is een traditionele haflinger, ik houd er niet zo van maargoed. Verder was het een absolute schat en ik heb hier thuis nog een folder van hem en een aantal andere hengsten. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
Romeo_haffie
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-04 14:25
ik heb altijd intresse als het over star gaat, het is tenslote de vader van me paardje. en ik wil zo veel over hem te weten komen
Auke07
Geplaatst: 22-11-04 21:48
mij vriendin heeft een paard en die dr vader is ook star....
Anoniem
Geplaatst: 22-11-04 22:02
Star is zeker geen traditionele haflinger, eerder een luxere type hengst. Hij is vrij oud, dus weet niet of hij zelf nog lang in de dekdienst doorgaat. Hij heeft wel veel bekende zonen die ook dekken.
Romeo_haffie
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-04 22:20
dieneke heb je foto an dat paardje van je vriendin
smiley
Geplaatst: 24-11-04 20:47
Ik vind Star ook wel wat van het "oude type" kan natuurlijk ook vertekenen doordat hij al wat ouder is en natuurlijk wat uitzakt