Wie heeft er een IJsselvliedts ..........? (Welsh)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jaike

Wie heeft er een IJsselvliedts ..........? (Welsh)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 19:37

Hoi!

Ik ben benieuwd wie er een IJsselvlied pony hebben.
Mijn allereerste pony was IJsselvliedts Magnolia, zij heeft heel veel veulens gehad en de eigenaar heeft haar nog steeds(ze was niet van mij), inmiddels is ze bijna 30 en nog steeds supergezond OK dan!
Ik weet dat 1 van haar veulens, haar laatste merrieveulen, nu in Friesland loopt, een supermooie welsh, ze is zeer succesvol in het springen!

Foto's staan in m'n profiel, wie heeft er een afstammeling van de IJsselvliedt?
Ik zou het leuk vinden als je ook een foto had!

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:08

Wij hebben 2 Ysselvliedt pony's en fokken altijd met hengsten die Stal Ysselvliedt ter dekking heeft.

Ysselvliedt's Shy Laicka en Ysselvliedt's Pretty Pride zijn door Harold en Yvette Zoet gefokt. Op www.vandastud.com staan ze.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:12

Onze verenigingsinstructrice Gitte Coevoet rijdt een IJsselvliedts hengstje in de Z2 bij de paarden.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:41

Wij hebben ze niet (onze eigen stam Knipoog ) maar ken ze wel... zitten wel hele mooie pony's bij!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 21:22

Hé Vanda's, onze Maggie (ze heet eigenlijk IJsselvliedts Magnolia) lijkt wel op jullie IJsselvliedts!!!
Het vosje lijkt heel erg op een veulen van maggie, zelfde koppie, uitdrukking, blesje, schitterend brutaal hoofd

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:36

een kennisje van me heeft er geloof ik ook een paar, die haalde ze bij ysselvied zelf vandaan geloof ik