leuke site!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Teigetje008

leuke site!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 10:22

Misschien staat de link hier al eeuwen op kraamstal, maar misschien ook niet dus ik zet hem hier maar ff neer.

Geeft wat info over veulenen enz met foto's.

Is wel leuk om ff te kijken.

http://www.paardenkraamkliniek.nl/

Doei!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 11:22

Ik kende hem nog niet, maar het is wel leuk om te lezen.
Persoonlijk is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn zwangere mutsen naar een ander te brengen voor de bevalling, maar ik kan me voorstellen dat het voor grotere fokkers of voor mensen die niet kunnen waken wel een oplossing kan zijn, vooral als er goede veterinaire begeleiding is.

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 11:56

tja, ik heb er met Stella ook geen moment over getwijfelt. Maar als je niet anders kan, is dit best een leuke oplossing. (ik moest en zou erbij zijn, heb dus 3 weken op stal geslapen, haha!)

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:14

Ik geniet al van het met liefde opstrooien van haar box zodat ze er een lekker nestje in kan bouwen, en haar ongegeneerd een uur lang over haar schoft kriebelen (drachtige merries zijn echt mutsen, die hebben dat nodig Haha! ) en warme slobber voor haar maken. Dat zou ik niet willen missen. Lekker op stal bevallen dus! Haha!

Ikje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 13:30

Echt leuke site, vooral die webcam, leuk hoe moeder en veulen op elkaar reageren!