Gezocht: Molenhorn's Astor M en andere Molenhorn's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kalicha

Gezocht: Molenhorn's Astor M en andere Molenhorn's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 14:29

hey hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden ook al eens een berichtje achtergelaen hier. Het ging om de vraag of dat iemand Molenhorn's Pony's kent. Ik heb zelf een pony die op stal Molenhorn is gefokt, hij was heteerste veulentje van de merrie manda...

Ook over mijn eigen pony zou ik welk eens willen weten wat er in zijn eerste 13 levensjaar is gebeurd. Ik heb hem nu zelf 4 jaar. Zijn naam is Moilenhorn's Astor M, hij is nu 17 jaar (geb. 10-04-1987), hij is een vos met op zijn rechterbil een donkere vlek, hij heeft achter twee witte lage sokjes en een gezoonmde onregelmatige bles. hij is 1.53,3 groot. Hij heeft een moeilijk karakter, is erg bijterig en wil ook nog wel eens slaan, ook heeft hij er een hekel aan als er iedere keer een ander op zijn rug zit. Zijn moeder is dus Manda en zijn vader is Flora'shof Minstrel en de vader van zijn moeder is Purpur.

Mochten jullie iets over hem weten of over een adere Molenhorn's pony zou ik het graag van je horen, een foto zou leuk zijn.

hier nog even een foto van hem
Afbeelding

en nog een
Afbeelding

Alvast bedankt

Groetjes Paula

Sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:43

Op GOOGLE en dan molenhorn pony vind je ze wel.

kalicha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 16:19

ja heb ik al geprobeerd, maar dan krijg je eigenlijk alleen maar uitslagen van wedstrijden, en dat id niet echtwat ik zoek....

Sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 14:23

Bij de site vinden.nl zijn er nog meer. Veel in Duitsland en Denemarken. En anders E.T.Moedt "t Zandt is eigenaar van stal Molenhorn?

Sheila

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 14:44

Zijn tel: 0596-581266

kalicha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 16:18

hey sheila, bednkt voor de tip, met de fokker heb ik al een contact gehad en zijn moeder en twee halfzusjes gezien, maar ik zoek verder naar weer andere pony's, maar op die site ga ik zeker eens even kijken thanx