lara75 schreef:Wat een pittegies... vooral die eerste is leuk, kan je wat meer over ze vertellen (ras, leeftijd, hoogte, hoe ze zijn, wat je er allemaal mee doet?)
groejes and have fun!!!
picasso(de bruine)is een welsh mountain(sectie a)en is 9 jaar.hij is ongeveer 1.19 meter en is echt een schatje.hij is nooit ingereden maar toch kan ik hem berijden.hij laat zelfs toe dat een meisje van 3 jaar op hem zit.
picasso,s zadel en hoofdstel pasten niet meer omdat hij te dik is.ik moet nu een nieuw zadel en hoofdstel zoeken.dan moet ik hem minstens 2 x per week berijden om hem weer wat af te laten slanken.verder gaat hij eens in de 2 jaar naar belgie voor een half jaar om te dekken
emilio(de witte)is ook een welsh mountain en is 1.21 meter en is net 4 jaar.ook hij is erg lief.hij is niet ingereden en moet in februari naar de hengstenkeuring.hij heefd al 2 merrie,s op de stal gedekt en ze zijn allebei drachtig(al bijna 7 maanden)verder word er niet veel met hem gedaan omdat hij nog zo jong is
pieter(blauwschimmel)is ook een welsh mountain en is 1,5 jaar jong.
pieter is een hele ondeugende maar toch lieve hengst en staat ook te koop.waarschijnlijk is er iemand voor hem gevonden maar ik garandeer niets.pieter was eerst heel erg dun maar is nu flink opgeknapt.alledrie zijn het prima hengsten