Hallo, ik heb bijna 4 jaar geleden een zoon van Neron gekocht, genaamd Nisan Arabah. De fokker is Johanna Vellinga. Nisan zijn moeder heet Azarja. Ik hoop dat iemand informatie heeft over deze merrie dat lijkt me leuk te weten. Ook heb ik vernomen dat mijn paard Nisan ooit eens gedekt heeft en een veulen rond heeft lopen wie weet iets?? Helaas heb ik hem gecastreerd gekocht dus het is nu een ruin. Ook heeft Nisan nog een andere eigenaar gehad die verder nix heeft gedaan met hem qua rijden, daarna is hij weer terug gegaan naar Johanna en toen kocht ik hem. Nou ik hoop dat een van jullie misschien meer info. voor mij heeft. Ik hoor het wel.
Groetjes Eva.
P.S. Nisan zijn vader is Neron.
Nisan
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-04 11:29
Ik denk ik doe er ook nog ff een foto bij, voor de liefhebbers. Hoop echt op meer informatie.
Groetjes Eva
Ididit
Geplaatst: 12-11-04 11:35
als je op zoek bent naar informatie over een paard (of misschien naar een paard zelf) kan je dit beter plaatsen op vraag-maar-raak! daar is een verzameltopic voor dit soort dingen! suc-6 met zoeken!
Nisan
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-04 11:39
OK maarre weet niet hoe dat moet!
Nisan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-04 11:40
Helemaal niemand die iets weet?? Nisan is geboren in Haarle, en heeft ook zijn eerste drie jaar in deze omgeving doorgebracht. Het zou echt jammer zijn als ik helemaal nix zou horen.
Groetjes Eva
ELNTIE
Geplaatst: 13-11-04 17:38
bij de berghoeve in haarle geboren?
Samo
Geplaatst: 13-11-04 21:06
Hallo, Ik heb ook een afstammeling gehad van Neron, een merrie, deze hebben wij verkocht aan Johanna Vellinga. Weet zij niets over je paard? Misschien heeft ze de moeder nog wel? Ik heb haar telefoonnummer wel, als je die niet hebt?
Nisan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-04 22:38
Hoi Samo, ja ik heb het telefoonnummer van Johanna ook het mailadres, maarre dacht ik probeer het eerst hier. Ik ga toch maar eens bellen of mailen met Johanna. Weet niet goed waarom ik dit niet eerder heb gedaan, wil haar ook niet echt onnodig lastigvallen. Maar waarschijnlijk is zij toch de enige die mij meer kan vertellen.