Wie kent de hengst Le Roi (AES) of afstammelingen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnie86

Wie kent de hengst Le Roi (AES) of afstammelingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 12:01

mustangscas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 12:19

277 LE ROI 93.138 VB, 9 februari 1993, BRUIN
V. BOREAS, v. JASPER KEUR
M. HEDWIG
v. LINARDS X, m. BIANCA STER PREST
mv. ONYX -- IRAK
Fok./Eig.: H. ARTS, HEUMENSEWG 202, 6603 KT WYCHEN
RUITER: ROB BONGERS

Ik heb geprobeerd te zoeken naar informatie over de eigenaar maar meer dan dit kon ik niet vinden, misschien kan je met hem contact opnemen?

Bonnie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 17:44

thanx... Ik weet inmiddels meer van hem, heb eigenaar weer is gebeld vandaag... (van le roi) Mijn paard staat inmiddels te koop.

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:23

Bonnie86 schreef:
thanx... Ik weet inmiddels meer van hem, heb eigenaar weer is gebeld vandaag... (van le roi) Mijn paard staat inmiddels te koop.

Viel de info niet mee dan??

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 09:41

Ik heb Le Roi een paar keer in het echt mogen bewonderen; echt een OK dan! hengst. Mooie verschijning ook. Gisteren sprong ie nog in Wanroy in het Z. Waar heb je jouw ruin te koop staan ?

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 17:50

Hmm, ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik vind het echt een slechte hengst. Dat hij Z springt is te danken aan de super ruiter, die hem goed opgeleid heeft. Deze ruiter start zelf met een ander paard nationaal, maar Le Roi is daar gewoon niet goed genoeg voor. Hij heeft geen goede gangen. Hij is geloof ik wel een paar keer Z gestart door de dochter van de eigenaar (die gelijk Z kan starten), maar een groot succes was dat niet. Zijn nakomelingen staan met zn tienen in een wei tegenover ons, ze zijn groot, met over het algemeen geen mooi hoofd, een korte dikke hals, en zijn stijf. Ze schijnen wel een goed karakter te hebben, en uit een goed passende combinatie kan er natuurlijk best iets moois komen. Maar wat jammer dat zo'n mooi gefokte Donnerwind merrie gedekt is met Le Roi! Bedoel het niet om vervelend te zijn, maar ik heb gewoon een slechte indruk van Le Roi. Misschien dat andere mensen er anders over denken, daar heb je meer aan voor de verkoop!