Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MelodyT schreef:ik ga dit topic ff volgen de vito en le matsjo wil ik mischien op melody zetten...
, hihi
!
) En meneer is soms wat snel op zijn teentjes getrapt, als hij vind dat ie onterecht straf ofzo krijgt, haha dan gaan die oortjes naar achteren echt grappig
, maar hij vind het geweldig om te werken. Daar zijn dit jaar de eerst veulens van, voornamelijk uit Isarco moeders. Het zijn best shique veulens met veel lossigheid.
.
.
!
en weet eigenlijk niet waar ik het zoeken moet. Dus, ja, als je me wat kan helpen, me een beetje de weg te wijzen zou ik dat heel leuk vinden!!
) Hij fokt ook z'n karakter door, ook wel 'n pluspuntje. Isarco geeft dus ook goede karakters, maar voor z'n achterbeen zou ik 't niet doen, die is niet overweldigend ofzo. In ieder geval z'n nafok heeft 'n iets stijf achterbeen, dus das niet handig.
) en let er toch, onbewust soms, ook op met het uitzoeken van een hengst. Ik wil absoluut niet op "kleur" fokken, kwaliteit gaat, vind ik, altijd voor, maar ja, erg leuk om te horen dat hij veel wit vererft aangezien hij toch al op mijn "lijstje" staat!