Ik ben op zoek naar mensen die ook een paard hebben met als vader de hengst Dominard (van Domino). Hoe lang heb je het paard al? Wat doe je ermee? Hoe is het karakter? Enz.
Wiepie
Geplaatst: 09-11-04 08:34
Als ik het goed heb, stond Dominard op de springstal van Nancy Huismans in Esbeek. Zij reed ook een aantal nakomelingen ervan. Volgens mij is hij een aantal jaren geleden ook gecastreerd.
Talitha15
Geplaatst: 10-11-04 16:58
Ik ken toevallig iemand die een ruin van Dominard heeft!!! En da's niet echt een makkelijke, maar wel een goeie!!!
(geintje Jorien)
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
Geplaatst: 10-11-04 18:04
Ik ken er 3! Ik komook heel vaak op Jewelcourt Stud, waat hij nu staat en hij wordt er super verzorgd en tis ook echt een mooi paard! Dominard heeft een zoon bij ons op stal en die is niet zo heel mooi, springt ook niets, hij weigerd heel vaak, met dressuur trekt ie vaak de teugels uit handen maar het is wel een heel voorwaarts paard, wil graag werken! ook is ie lief in de omgang en een energievolpaard! Hij heeft ook een lief koppie! Ik ken ook een mevrouw die meerdere Dominard-zonen heeft en die is er hele tevreden over en die heeft nog 2 2 jarigen en ze zegt dat ze heel veel willen leren en een leuk karakter hebben! Ook hebben die paarden mooie benen en een leuk hoofdje! Ook hebben ze op Jewelcourt Stud zelf een paar nakomelingen van Dominard (ze hebben als merrie Classic Touch genomen) en 1 daarvan (Jewel's Excaliber) hebben ze naar een springruiter gedaan op zijn 3e en heeft zijn 1e parcours (geloof tevens selectie ofzo) heel goed foutloos en in snelle tijd gesprongen! Hij was ook geloof ik 4e ofzo van de 80! Echt goed dus, voor zo'n jong paard. Nu springt hij geloof ik B en het gaat super! Voor meer vragen pb je maar!