kan een KWPNer ook ingeschreven worden bij het BWP? want mijn paard wel geregistreerd bij het kwpn in register A. nou kan hij niet in het andere register komen omdat zijn vader niet bekent is bij het KWPN alleen als we m2 springen worden of z dressuur. maar ALmedeux ( zijn vader) staat wel geregistreed in het BWP stamboek. zou ik hem daar dan ook kunnen inschrijven? of kunnen ze bij KWPN gewoon de info die ze nodig hebben over Almedeux opvragen?
alvast Bedankt!
Jan_VT
Geplaatst: 05-11-04 22:16
Ik zou eerst eens mailen naar het BWP. De kans is zeer groot denk ik dat je paard reeds is ingeschreven bij het BWP. Van Almedeux zijn er niet zo gek veel nakomelingen geweest.
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-04 22:31
dus hij kan zowel bij het bwp als bij het kwpn ingeschreven staan?
Cat_e72
Geplaatst: 06-11-04 09:18
Ja hij kan in beide stamboeken ingeschreven staan. Mijn merrie is zelfs bij 3 stamboeken geregistreerd. Als de moeder van je paard een volledig KWPN papier heeft, en de vader is een goedgekeurde BWP-hengst, dan kan je paard volgens mij gewoon een volledig stamboekpapier bij het BWP krijgen. Om zeker te zijn effe checken bij 't secretariaat info@bwp.be.
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-04 10:41
ik heb een mailtje gestuurd . maar er zitten wel KWNP papieren bij. hoe zit dat dan als hij ook in het BWP ingeschreven staat. kan ik hem dan het best daar naar een keuring (of dergelijke) gaan in plaats van naar het KWPN. (als we ooit Z dressuur of M springen worden )
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-04 14:13
dit was mijn mailtje -> hoi ik heb een vraag. Mijn paard is een zoon van almedeux ( moeder is KWPNer Lindsey). Hij heet randeux staat bij het KWNP ingeschreven maar kan niet naar het andere register omdat ze de vader niet kennen. Nou is mijn vraag staat hij misschien ook ingeschreven bij het BWP?
dit kreeg ik terug ->Uw produkt kan niet meer een ander stamboek ingeschreven worden daar het bij geboorte reeds geregistreerd door een erkend stamboek KWPN.
UW PRODUCT??!! BELACHELIJK en dat van een paardenstamboek
Cat_e72
Geplaatst: 08-11-04 14:46
Je "product" kan waarschijnlijk niet ingeschreven worden omdat hij geen merrie is. Merries uit andere (door BWP erkende) stamboeken kunnen wel zonder problemen ingeschreven worden.
vencedor
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-04 15:14
hahah ja dat had ik er niet bij gezet nee...dat het een ruin is..